Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Person 1: Arsenal spiller stygt.

Person 2: Man Utd spilte stygt for et halvt tiår siden (den gang da vi brukte vodafone på drakten).

Person 2 forventer å få dette svaret fra Person 1; Aaah, ok du har helt rett. Arsenal spiller ikke stygt.

Hvor er logikken?

Det er jo logikken som blir brukt mot Arsenal, så kvifor ikkje?

Lenke til kommentar

Disse oppgjørene har gått fra å bli de mest intense, både på banen, tribunen og sofaen (no pun intended), til en relativt "vanlig" kamp. Selvfølgelig er det noe ekstra med den i og med at det er to topplag som møtes, men kampene har for min del mistet mye av spruten de hadde tidligere.

Lenke til kommentar

Person 2: Man Utd spilte stygt for et halvt tiår siden (den gang da vi brukte vodafone på drakten).

Person 2 forventer å få dette svaret fra Person 1; Aaah, ok du har helt rett. Arsenal spiller ikke stygt.

Hvor er logikken?

Barnehagementalitet.

Edit: niko, lol :!:

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Såklart betyr dette mer for oss enn dere. Helt klart! Vi har alltid slitt mot dere, og med seier her rykker vi litt fra på toppen, dog en dårligere start på årets sesong, enn vanlig(samme gjør forsåvidt dere). Et lite forsprang inn i 2011 tror jeg Arsenal jobber hardt for!

Håper så mye på dette laget i kveld:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squilacci - Gael Clicht

Tomas Rosicky - Alex Song - Jack Wilshere

Samir Nasri - Robin Van Persie - Andrei Arshavin

Edit: Pent niko.

Endret av Elastico
Lenke til kommentar

Er det noen her som har et problem med kamptråden? Nei.

Mods fra sosialforumet kan holde seg unna, dette er fotball og det betyr banter og rivalisering.

banter og rivalisering er ikke et problem what so ever.

Men når det går på bekostning av personer og rasisme/nazisme, så må noen sette en strek.

Alt annet må dere mer en gjerne utveksle..

Lenke til kommentar

Hvor er logikken?

Barnehagementalitet.

Det er jo ikkje det. Det er berre logikk på samme plan som blir nytta elles i tråden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Håper så mye på dette laget i kveld:

Wojciech Szczesny

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastien Squillaci - Gael Clichy

Tomas Rosicky - Alex Song - Jack Wilshere

Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

Fixed :dremel:

Bytter: Walcott inn for Arshavin i det 60. minutt. (Om Arshavin spiller som han pleier)

Seriøst. RvP har ikke overbevist noen denne sesongen, og skal selvfølgelig ikke starte. Heller faktisk mer mot Bendtner enn RvP, om jeg måtte velge av de to.

Fabianski er vel usikker enda? Eller er det kilder på at han starter?

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Usikker på Fabianski, men lever i håpet. Walcott må helt klart inn tidligere enn 80 minutter, så helt enig. Tror det er en kamp for Van Persie idag. Ganske sikker på at han som alle andre må spilles i form. Gjerne også et RVP - Bendtner bytte om jeg skulle ta feil.

Lenke til kommentar

Er du der igjen? Kjefter på sky4 fordi Tottenham liksom ikke får noen 50/50 avgjørelser fra dommere. Jeg er helt uenig i at United sine spillere kjefter mer enn andre lags. Jeg kan dessverre ikke dementere dette for deg siden det ikke føres statistikk over det, ei heller kan du prøve å forklare det med annet enn det uthevede. Det jeg kan si er at United knapt har fått gule kort for kjeftbruk, Sir Alex har ikke blitt vist på tribunen iløpet av en kamp på hvor mange år? Ikke alle dommere kan vel være like ryggradløs?

Det er jo akkurat det som er poenget, Utd spesielt men også Chelsea virker å slippe unna med dette svært ofte. Alle lag har sine svin på skogen her men dere har satt det i system.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=dCZjMvOelX0

En av de deiligste øyeblikkene i mitt liv. Følelsene Ruud viste på det straffesparket kommer jeg aldri til å glemme. Det fortjente han. Filming? Helt klart, men United ble snytt for en soleklar straffe senere i kampen, så det jevnet seg ut. Puben føltes ut som en metalkonsert denne kalde oktoberdagen. 49 kamper på rad uten tap, snakkes.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Såklart betyr dette mer for oss enn dere. Helt klart! Vi har alltid slitt mot dere, og med seier her rykker vi litt fra på toppen, dog en dårligere start på årets sesong

Det her stemmer ikkje. Akkurat like mange poeng til no denne sesongen som de hadde sist, så de har starta like bra, eller like dårlig som i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...