Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt hvordan United-fansen her inne tviholder på hvordan Arsenal-rivaleriet forlengst er over, likevel er det den kamptråden med klart mest kniving denne sesongen, før kampen engang har begynt.

Etter ranet i tilsvarende kamp forrige sesong har Utd fått sin del av medgangskaka mot oss og vel så det. Vi drar hjem til Nord-London med en solid 2-0 seier i kofferten. Null stress.

Det er fordi det er så mange Arsenal supportere på forumet og fordi dere også liker varme kamptråder. LFC gutta er lei av å bli flådd, så de sitter bare rolig og tar i mot. Det blir det mindre aktivitet av.

Ja, det er klart denne kampen betyr mye. Og ja, det er bedre å slå Arsenal enn Wolves. Noe rivaliseringer er det helt klart, men for oss er det mange andre kamper som bringer frem mer. Dette er ikke en hundredels så viktig for meg som Liverpool, Leeds eller City kampene er.

Det er tydelig at denne kampen betyr mer for dere enn for oss, noe som i og for seg ikke er så rart mht vår status som top-dog. Men misforstå meg (oss) rett, dette betyr mer enn bare enn a4 PL kamp, rett å slett fordi motstanden er såpass god og fordi det finnes elementer av et rivaleri i nyere tid.

Storkamp, men en jeg gleder meg til for engangs skyld.

Lenke til kommentar

Ingen som har tippet lag enda? Får prøve meg på de jeg ønsker å se i kveld:

VDS

Rafael - Mr. Twitter - Vidic - Evra

Nani - Anderson - Scholes - Park

Berbatov - Rooney

Keeperen og forsvaret er selvskrevene. Rafael har tatt noen enorme skritt i år, så håper han starter her også. Litt vanskelig å utelate Fletcher, for han pleier alltid å storspille i de store kampene. Han har riktignok ikke spilt opp mot evne så langt, og har så vidt kommet tilbake fra skade. Park begynner å komme seg etter en elendig start, og burde prioriteres foran en rusten Giggs. Berba og Rooney var en fryd å se på mot Blackburn. Vanskelig å bli klok på Berba, og det er umulig å vite hvilken Berba som møter opp. Ene dagen kan han score fem, den neste er han en skygge av seg selv.

Lenke til kommentar

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!! :D

Vi har vore svin på skogen vi også, på same måte som Le Arse, men nazistisk? WTF?

Counter-riposte:

Vieira, Woah-oh ,

Vieira, Woah-oh-oh-oh ,

He gave Giggsy the ball,

And Arsenal won f*ck all.

Vieira, Woah-oh ,

Vieira, Woah-oh-oh-oh ,

His favourite card is red,

He sleeps in Wenger's bed.

Vieira, Woah-oh......

Vieira, Woah-oh ,

Vieira, Woah-oh-oh-oh ,

He missed and f*cked it up,

And Arsenal lost the cup.

Vieira, Woah-oh......

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...