Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Haha, 81 røde kort og man klarer ikke se en tendens engang.

uavhengig av dette: *snip*

Som jeg har nevnt tidligere, så argumenterte jeg for de røde denne sessongen. Er lov og lese gjennom alle innleggene før du svarer.

Vel du svarte en annen som argumenterte generelt. At du i ettertid har bortforklart deg er noe annet.

Men glem nå dette, Wenger sine lag har alltid manglet respekt for motstandere og dommere. Pizzakastere og gjenging opp på dommere har vært en fellesnevner. At dette laget enda ikke har vist seg som et respektløst lag er rett og slett fordi gutta enda ikke er varm i trøya. Dagens Arsenal-lag har jeg fint lite imot, men dagene med Cashley, Henry, Keown, Adams, Ade m.fl gjorde meg kvalm. Om ikke Wenger har endret sine metoder vil Arsenal utvikle seg til igjen å adoptere de verste sidene av de gamle lagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var så og si hele skolen reist bortsett fra meg selv og et par andre som blir igjen for å se kamp i kveld. Håper på fullstendig overkjøring over Arsenal i kveld, men tviler. Nå blir det å bruke de neste timene på å komme seg til butikken for å få kjøpt noe snacks og deretter fyre opp stemningen.

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan United-fansen her inne tviholder på hvordan Arsenal-rivaleriet forlengst er over, likevel er det den kamptråden med klart mest kniving denne sesongen, før kampen engang har begynt.

Etter ranet i tilsvarende kamp forrige sesong har Utd fått sin del av medgangskaka mot oss og vel så det. Vi drar hjem til Nord-London med en solid 2-0 seier i kofferten. Null stress.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jepp, for United har alltid respektert Arsenal. Roy Keane, Ruud van Nistelrooy, Patrice Evra ... jepp, der har du gutta som viser respekt.

Ruud var en ufyselig spiller for motstanderlagene ja. Roy Keane taklet ofte stygt, likevel har du aldri sett han gjøre noe tilnærmet det Keown og resten av Arsenallaget gjorde mot Ruud. Evra, hva galt gjør han på banen? Det er ikke snakk om enkeltindivider.De hadde en oppførsel overfor dommere og andre managere som var ufyselig. Gikk ofte til kollektivt verbale angrep på dommere for filleavgjørelser. Andre gester mot motspillere bidro også til det, husker enda da Henry scoret på Sar og holdt ballen hånlig foran trynet på han etter scoringen. Fabregas er vel den eneste av dagens spillere som har skilt seg negativt ut på slike ting med sine uttalelser til Marky og pizzakastingen. Dette unnskylder jeg han likevel siden han var ung og dum. Rooney er/var ikke akkurat et unikum heller.

Lagene hadde rett og slett en utstråling som var forferdelig for de som ikke fulgte det, sikkert likt for mange som hater United også. Dagens Arsenal er ganske annerledes foreløpig, derfor har jeg ingenting imot Arsenal, om noe så respekterer jeg dem på en sær måte.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Hegland: Eg har virkelig prøvd. Men som sagt tidligare så har eg endå ikkje fått storkamp-følelsen enda. I tillegg så er det så mykje sjølvhøgtideligheit ute å går her at det berre er frustrerande å prøve å skape litt røre. Det virkar som om at banter er noko som svært få her inne har fått med seg kva er. (–noun 1. an exchange of light, playful, teasing remarks; good-natured raillery.)

Lenke til kommentar

Vanskelig å tippe resultat i dag. Jeg tror vi vinner, men jeg tror ikke vi klarer å holde nullen. Jeg tror heller ikke at vi klarer å holde lenge nok på en ettmålsledelse til å vinne kampen. Derfor tipper jeg 3-1. Nasri, van Persie og Arshavin scorer hvert sitt.

medium_bookit.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...