Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare personangrep og piss dere klarer å komme med?

Hva med å diskutere KAMPEN og alt rundt den? Faen komme med hvem som har flest røde kort, styggeste spiller, kommentere andre innlegg med "dette var det kvalitet over" osv blir så forbanna tragisk å lese.

Det funker ikke å diskutere saklig med noen virker det som for på ett elle annet punkt glir det helt ut.

Skjerp dere da.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan ikke se blint på kortene. Man kan bruke kortene som en statistikk på og underbygge påstanden om at Arsenal har spilt skittent. Det er lov og se litt nærmere på hvordan korten faktisk kom, istedet for og finne en oversikt over røde kort for så og poste dem her for og kunne føle seg som Einstein.

Meget svakt dette !

Så det du prøver å si nå er at brorparten av de 81 røde (trenger ikke gå inn på alle de gule som i tillegg ligger i bakkant) er feilaktige kort? KONSPIRASJONSALARM!

Arsenal er et stygtspillende lag. De har vært det i mange år. De var det i fjor og de kommer til å være det i år også.

Trenger ikke være einstein for å skjønne det faktisk....

Edit: må snart søke amnesti for alle skrivefeilene....

Nei, er ikke det jeg prøver og si. Jeg kan ikke forsvare alle de røde kortene Arsenal har fått. Jeg kan forsvare de røde kortene Arsenal har fått i år, der halvparten av dem ikke har vært stygt spill. Forstår egentlig ikke hvorfor dere never de 81 røde kortene en gang, hva har det å si ?

Er tydelig at du sliter etter og finne argumenter btw.

De 81 kortene nevnes fordi de virkelig spiller en rolle. Slike ting endrer seg ikke over natten. De foregående år må da tas med i regnestykket? Man gjør jo det når man snakker om andré ting, f. Eks topplagene.

Med din definisjon der man kun tar hensyn til her og nå vil jo Bolton kunne nevnes i denne sammenheng fordi de ligger godt an, mens Liverpool ikke er storlag.....

Med forbehold at Bolton ikke har rast nedover, da må man isåfall sette inn et annet lag, og poenget mitt står.

Slike ting tar tid å riste av seg. Etter sesongslutt kan man godt se om ting er bedre i år enn tidligere, men et stygtspillende lag vil arsenal være uansett. Kanskje etter neste sesong, men tviler. For det er bare et blaff.

Skitnas lag.

Lenke til kommentar

Hva med å diskutere KAMPEN og alt rundt den? Faen komme med hvem som har flest røde kort, styggeste spiller, kommentere andre innlegg med "dette var det kvalitet over" osv blir så forbanna tragisk å lese.

Det funker ikke å diskutere saklig med noen virker det som for på ett elle annet punkt glir det helt ut.

Skjerp dere da.

Ærlig talt. Ta en titt i Tottenham kamptrådene feks. Aner ikke hvor mye piss jeg har fått både fra Arsenal og Liverpool supportere..

Er man først med på leken så må man tåle steken. Og da nytter det ikke å sitte å whine når dere plutselig får igjen fra andre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Man kan ikke se blint på kortene. Man kan bruke kortene som en statistikk på og underbygge påstanden om at Arsenal har spilt skittent. Det er lov og se litt nærmere på hvordan korten faktisk kom, istedet for og finne en oversikt over røde kort for så og poste dem her for og kunne føle seg som Einstein.

Meget svakt dette !

Så det du prøver å si nå er at brorparten av de 81 røde (trenger ikke gå inn på alle de gule som i tillegg ligger i bakkant) er feilaktige kort? KONSPIRASJONSALARM!

Arsenal er et stygtspillende lag. De har vært det i mange år. De var det i fjor og de kommer til å være det i år også.

Trenger ikke være einstein for å skjønne det faktisk....

Edit: må snart søke amnesti for alle skrivefeilene....

Nei, er ikke det jeg prøver og si. Jeg kan ikke forsvare alle de røde kortene Arsenal har fått. Jeg kan forsvare de røde kortene Arsenal har fått i år, der halvparten av dem ikke har vært stygt spill. Forstår egentlig ikke hvorfor dere never de 81 røde kortene en gang, hva har det å si ?

Er tydelig at du sliter etter og finne argumenter btw.

De 81 kortene nevnes fordi de virkelig spiller en rolle. Slike ting endrer seg ikke over natten. De foregående år må da tas med i regnestykket? Man gjør jo det når man snakker om andré ting, f. Eks topplagene.

Med din definisjon der man kun tar hensyn til her og nå vil jo Bolton kunne nevnes i denne sammenheng fordi de ligger godt an, mens Liverpool ikke er storlag.....

Med forbehold at Bolton ikke har rast nedover, da må man isåfall sette inn et annet lag, og poenget mitt står.

Slike ting tar tid å riste av seg. Etter sesongslutt kan man godt se om ting er bedre i år enn tidligere, men et stygtspillende lag vil arsenal være uansett. Kanskje etter neste sesong, men tviler. For det er bare et blaff.

Skitnas lag.

Vel, nå argumenterte jeg får denne kampen, eller denne sessongen. For meg så vil ikke de tre røde i sessongen 2003/2004(eller de 81 røde, for den slagt skyld) ha noe og si foran denne kampen. Men hvis du føler det, så er det greit.

Lenke til kommentar

Skjerp dere da.

Støttes. Mye tull og tøys her inne nå.

Jeg er utrolig spent på om Szczesny starter eller ikke. Jeg rangerer ham som et av de ypperste talentene i klubben. Mange er nok redde for at han kommer til å bli utsatt for et stort press dersom han starter, men Wojchiech har en utrolig sterk psyke. Jeg er sikker på at han er i stand til å holde hodet kaldt, selv i en viktig kamp som denne.

Denne videoen viser litt av det den svære polakken er i stand til å gjøre:

http://www.youtube.com/watch?v=mOY63kPwFYo

Wojciech har forresten spilt tre førstelagskamper for Arsenal, og har enda ikke sluppet inn et eneste mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Joda, piss er greit nok. Men når hardtslående argumenter stort består i å kalle andré brukere for neandertaler og einstein blir det barnslig og tåpelig.

Man må fint bare tåle å høre dritt om klubben sin, men personangrep er unødvendig.

Einstein argumentet var ikke ment som noe personangrep. Beklager at du følte det slik.

Lenke til kommentar

Meget svakt dette !

Haha, 81 røde kort og man klarer ikke se en tendens engang.

uavhengig av dette:

Lenke til kommentar

Just a little reminder:

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

* Flaming og andre former for personangrep er forbudt.

* Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

Og for all del ikke nøl med å rapportere om man føler seg uthengt.

Men som Jotun påpeker : "Man må fint bare tåle å høre dritt om klubben sin, men personangrep er unødvendig."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Meget svakt dette !

Haha, 81 røde kort og man klarer ikke se en tendens engang.

uavhengig av dette: *snip*

Som jeg har nevnt tidligere, så argumenterte jeg for de røde denne sessongen. Er lov og lese gjennom alle innleggene før du svarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...