Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Selvsagt har Walcott tatt store steg! Tidligere gjorde han ikke annet enn å løpe. Han hadde null "end product". Denne sesongen har han alltid vært den første til å komme på trening, og den siste til å reise. Målstatistikken hans taler for seg selv. Forrige sesong var han involvert i totalt 30 kamper, og scorte fire mål. I år har han vært involvert i fjorten kamper og scoret åtte mål.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får bare finne meg i at lista for å "ta store steg" ligger tilstrekkelig lavere hos dere isåfall. Det dere snakker om angående Walcott er det de fleste kaller en formkurve. At han har tatt store steg denne sesongen er bullshit. Han hadde én hattrick og 2 kamper ellerno hvor han var god. Om han kommer tilbake til formen han starta i og holder nivået stabilt så er det ingen tvil om at det ville vært en forbedring fra i fjor/den "vanlige" Walcott, med fart (...). Per dags dato tror jeg det er få utenfor Arsenal-leiren som mener Walcott har tatt store steg.

Angående Song så nevner iRoman såvidt det jeg mener. Om han bidrar mer offensivt i år (ja, det har jeg sett), så har det unektelig gått utover hans kvaliteter bakover. I mine øyne holdt han et høyere, stabilt nivå foregående år.

Nevertheless, hva har nå dette å si når avspark tas i morgen klokka 9? None.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du vet at å offentligere en slapp jinx på andre uten å ha en dypere mening bak du driver med,betyr ulykke, sant? Å jinxe for å jinxe, eller motjinxe for å motjinxe kan ødelegge selv de sikreste seierne man finner. Leave it to the pros Big Tone.

Etter kampen skal jeg avsløre hva min var og hvilke personer jeg har spilt kortene mine på. Jeg har lagt inn en så gjennomtenkt og dyp jinx at den kan ikke feile. Jeg gjorde nøyaktig det samme sist vi møtte Arsenal .

Sjelden jeg tar meg bryet, men nå har jeg gjort jobben.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Går rykter rundt på Twitter om at Szczesny starter imorgen, Fabianski skal vistnok ha en skade i beinet.

J. Sanderson:

Wojciech Szczęsny will start against Manchester United, according to The Sun. He hinted at it on his Twitter earlier.

J. Sanderson:

Szczęsny on his Twitter page earlier: "I am more then prepared for Rooney tomorrow". It would be his first Premier League start.

Edit: Dårlig kilde, men fremdeles: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3273089/Gunners-call-up-kid-Szczesny.html

Endret av Big Tone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

J. Sanderson:

Szczęsny on his Twitter page earlier: "I am more then prepared for Rooney tomorrow". It would be his first Premier League start.

Kult hvis han starter. Har like mye tillit til han som jeg har til Fabianski. Men "prepared for Rooney"? Hva er det å være forberedt på? Et par svake skudd? Mannen har jo ikke scort siden mars.

Lenke til kommentar

Det viser jo sjølvsagt ein tendens. Om du ikkje ser det, så er det vel du som må få hovudet ut av ein mørk plass. At de har fått eindel kort i år er ein ting, eit par litt billige raude etter det eg har fått med meg, men at Wenger har akkumulert 81 raude i si karriere hos Arsenal seier litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det viser jo sjølvsagt ein tendens. Om du ikkje ser det, så er det vel du som må få hovudet ut av ein mørk plass. At de har fått eindel kort i år er ein ting, eit par litt billige raude etter det eg har fått med meg, men at Wenger har akkumulert 81 raude i si karriere hos Arsenal seier litt.

Kilde ? Da har du vel også kontroll på hvor mange røde SAF har med Mancheser United ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...