Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

@Vestaa: Du vet at de bildene av Rio er fra utdrikningslaget hans? Den dagen du inngår partnerskap (gifter deg, hvis det er blitt lovlig), så se ikke bort ifra at dine venner vil gjøre noe tilsvarende med deg.

Ja? Er bare morsomt at han sier at du aldri vil se han i en snood, men den klesstilen der er helt grei.

Har du noe imot homofile forresten?

Du sliter med å forstå konseptet "Utdrikningslag", gjør du ikke?

Jeg er sikker på at Nani gleder seg til å møte Clichy, en vits defensivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde nesten ikke vært noe bedre følelse en å rundspilt Manchester United på Old Trafford. Det hadde vært den perfekte førjulsgaven. Det beste med det hele er at det er langt fra en umulighet. Må si jeg gleder meg sykt til i morgen. Treffer Arsenal med dagen er jeg sikker på at dere blir rundspilt. Er ikke enig med Goldwing at deres toppnivå er høyere en våres.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er også sikker på at Arsenal ikke blir voldtatt på Old Trafford i morgen - snarere tvert imot. Synes i motsetning til Goldwing at vårt høyestenivå er bedre enn United's. Over perioder er nok United det mest stabile, men toppnivå synes jeg Arsenal er i en klasse for seg selv.

Clichy - Nani duellen er jeg ganske sikker på. Utrolig klar over hva Nani er i stand til, men går han sur, kan United like gjerne spille med 10 mann. Noe verre sutrekopp i PL skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Klarer vi å nøytralisere Nani i morgen tror jeg vi vinner. Får han for mye frihet tror jeg derimot vi skal slite ganske heftig. Satser på det første. :D

Enig. Tror dere vinner dette meget enkelt. United har spilt som en bøtte med dritt i store deler av sesongen. Clichy er verdens beste back, så Nani har ikke nubbsjangs mot han.

Lenke til kommentar

Enig. Tror dere vinner dette meget enkelt. United har spilt som en bøtte med dritt i store deler av sesongen. Clichy er verdens beste back, så Nani har ikke nubbsjangs mot han.

Det er nok større sannsynlighet for at Clichy går på en helvetes smell, men kan ikke annet enn å se i morgen.

Lenke til kommentar

Har som eg nemnte i går ikkje heilt fått opp den voldsomme stormatch-følelsen før denne kampen. Trur strengt tatt at eg tar det heile med knusande ro enn så lenge, ettersom Arsenal endå ikkje virkar som det laget som vil gje oss hardast kamp om noko ligatrofé.Det kan godt hende eg faktisk tar det heile for roleg, men verken laget eller rivaliseringa mot den klubben klarar å engasjere meg noko særleg for tida. Det er liksom ikkje det same arsenal-laget som vi kniva med mot slutten av forrige årtusen og i starten av dette. Denne posten blir skrive som eit forsøk på å få opp litt av stemninga før kampen for min eigen del.

Til no denne sesongen så ser det slik ut: Arsenal er på toppen av tabellen, eit poeng framom United, men med ein kamp meir spelt. Arsenal har vunne fleire kampar enn United, men har tapt mot både Chelsea, WBA, Newcastle og Tottenham i serien, pluss Shaktar Donetsk og Braga i CL. Sist United tapte i noko anna enn Ligacupen var tilbake i april i år, men den lange rekka uten tap i alle turneringar fekk seg som kjent ein solid trøkk borte mot West Ham. United har slått Tottenham, Newcastle og Chelsea (CS) i tillegg til å ta poeng frå WBA. United har denne sesongen spelt uvanleg mykje uavgjort, men har til no ikkje gitt vekk poeng mot andre enn City borte ved spel mot andre som ein forventar å kjempe om dei fire første plassane i PL. Arsenal har derimot tapt poeng mot alle desse laga med unntak av City, der eit tidleg raudt kort til City prega kampen og Arsenal sin bestemann var keeper! Sesongen til no tyder strengt tatt på at vi kan få to mogelege resultat ut av denne kampen, enten så vinner United eller så blir det uavgjort.

Forrige sesong tapte Arsenal 2-1 i ein jamn kamp på Old Trafford, medan United viste nøyaktig korleis ein skulle slå The Gunners med ein overbevisande 1-3 siger borte på Emirates. Sesongen før tapte United 2-1 borte, medan det endte mållaust på Old Trafford. I tillegg spelte laga mot kvarandre i semifinalen i Champions League, der United vann begge oppgjera med 1-0 på Old Trafford og 1-3 på Emirates. Det vil seie at i løpet av dei to siste sesongane har United vunne fire av seks oppgjer mot Arsenal, ein kamp har enda uavgjort og Arsenal har ein siger.

Problemet mitt per i dag med Arsenal er at dei ikkje engasjerer så voldsomt. Ser at eindel her inne prøvar så godt de kan å fyre opp stemninga, men det funkar dårleg for min del. Det er ikkje dei same følelsane involvert som når de hadde den styggaste forsvarsfireren i Engelsk fotball si historie, samt Viera og samtidig faktisk hadde noko å kome med i ligasammenheng også. Dei siste åra kan ein påstå at Arsenal har vore gjennom eit generasjonsskifte, men samstundes så får ikkje spelarane spelt seg inn på laget før ein ny 13-åring skal få speletid. Det viser også temmeleg tydeleg igjen på antall trofé som har funne vegen til Arsenal si nye heimebane. Kor mange titlar har Arsenal vunne etter å ha forlatt Highbury? At dei prøvar (feilar) på å spele som ein lettvektsversjon av Barcelona er ikkje så mykje hjelp i når det ikkje resulterer i anna enn at ein kan permitere litt av gjengen som skal pusse sølvtøy.

Arsenal spelar til tider god fotball, men har alvorlege svakheiter når det gjeld defensivt arbeid, noko som til tider har vore nesten for enkelt å utnytte. Som United viste på Emirates i fjor så skal det ikkje så mykje til for å score mot Arsenal og til tross for at Fabianski ser ut til å levere brukbart og innimellom godt for Arsenal, så er forsvaret svakare enn det var i fjor, spesielt så lenge Vermaelen ikkje er på bana.

http://www.youtube.com/watch?v=l0nE4bDl4V8

1-3 Champions League Semifinal

http://www.youtube.com/watch?v=qhP9xAl4xng&feature=related

2-4 Den gong då menn var menn og Arsenal var eit lag det var spanande å spele mot.

http://www.youtube.com/watch?v=B5XaRvBbF_c&feature=fvw

4-0 Fa-cupen 5. runde

Er spent på å sjå kva lag vi stiller med i morgon, men desse spelarane trur eg nok vil kan vere med på å gjere livet surt for Arsenal. Nani hadde eit vendepunkt i United-karriera mot Arsenal tidligare i år, men det var ikkje første gongen han har spelt meget godt mot Wenger sine guttar. Om det blir Clichy mot Nani i morgon, så kan det bli ein svært hyggeleg kamp for portugiseren.

http://www.dailymotion.com/video/xc4mxp_nani-skill-vs-arsenal-31_sport

Park har også tidlegare vist at han veit korleis ein spelar godt mot Arsenal og har scora i fleire oppgjer mot London-klubben. I November var han United sin beste spelar og han kan bli ein viktig mann i overgangsfasane for United i morgon.

Ein mann som ser ut til å fylgje litt i fotspora til Nani frå sist sesong er Anderson som har fått med innsatsen mot Arsenal i songen sin ikkje mindre. Mange meinte at han måtte ut dørene på Old Trafford snarast mogeleg, men dei siste kampane har vist at han har noko som United kan få mykje nytte av i åra som kjem. Om Arsenal ikkje klarar å gjere meir med Ando enn dei har gjort tidlegare møter, så vil gjennombruddskrafta som han stå for gje Arsenal store problemer.

http://dai.ly/g2G4DA

And he SHITS on Fabregas!

Har egentlig eindel meir inne, men eg trur eg ventar til i morgon, for å sjå om motivasjonen er litt større nærare kamp. Dette blei litt for halvveis og det er mykje godt stoff som ikkje har blitt nemnt enda.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...