Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

@Vestaa: Du vet at de bildene av Rio er fra utdrikningslaget hans? Den dagen du inngår partnerskap (gifter deg, hvis det er blitt lovlig), så se ikke bort ifra at dine venner vil gjøre noe tilsvarende med deg.

Hehehe... Er vel større fare for at denne gjengen kler han i vanlige klær Hoff. Om du tog an :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil forresten også høre hva Le prof egentlig har imot Evra og hvorfor?

Btw: Når skal Arsenal-fansen slutte å linke det youtube-klippet btw? Det hjelper ikke når en idiot sier at du har rett. Du har fortsatt feil.

De aller fleste burde vel skjønne hvorfor Evra ikke er en favoritt i Arsenal-leiren.

Jeg linker til klippet på grunn av at taklingen blir vist fra en veldig bra vinkel. Hva den fyren i studio sier bryr jeg meg lite om.

Lenke til kommentar

Jeg vil forresten også høre hva Le prof egentlig har imot Evra og hvorfor?

Btw: Når skal Arsenal-fansen slutte å linke det youtube-klippet btw? Det hjelper ikke når en idiot sier at du har rett. Du har fortsatt feil.

De aller fleste burde vel skjønne hvorfor Evra ikke er en favoritt i Arsenal-leiren.

Jeg linker til klippet på grunn av at taklingen blir vist fra en veldig bra vinkel. Hva den fyren i studio sier bryr jeg meg lite om.

Jeg spør jo faktisk, så da skjønner jeg åpenbart ikke. At han kalte dere babies, so what? Hele England har skrevet "men against boys" hver gang dere har blitt nedsablet av et eldre og mer rutinert lag som f.eks Chelsea og United. Og det er akkurat det samme som Evra mente. At han sier dere er i "krise", vel han gjør ikke det, han sier det er krise at dere ikke har vunnet noe på 5 år. Det er verken stygt eller respektløst, det er fakta. Det at han fyrer opp før en storkamp bør ikke gjøre han synonym med Cashley.

Du skulle likt å se hvordan vi haddde reagert? Har du glemt Gallas? Gjorde akkurat det samme, spesielt når han var i Chelsea. Når han kom til Arsenal vant han ikke en drit, så holdt viselig kjeft ved de fleste anledninger. Eller de to tusen andre i Premier League som har en mening om oss selv om vi knapt har hørt om dem. Vi er vandt med det, vi blir dømt nord og ned hvert år av mediene i tillegg. Sir Alex er over toppen, stallen er helt ubrukelig, one trick pony, vi takler ikke tapet av (insert random stjerne), bullshiten er endeløs.

Vi legger Shawcross driten død btw. Diskutert opp og i mente.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nja, hva med Evra sin kommentarer om at han skal gi Fabregas juling i bokseringen? Lukter cunt lang vei, dog en morsom en.

Setter dere ingenting i sammenheng? Det var i sammenheng med at Fabregas taklet Evra stygt flere ganger, og fikk null hjelp fra dommeren. Evra var forbannet på Cesc, fullt forståelig også. Fabregas var overtent og taklet som en idiot. Hvor vanskelig kan det være å lese med litt objektive øyne? Dere påstår at Evra er en cunt, jeg har null forståelse for det. Han er vel den eneste i United som virkelig har uttalt seg negativt den siste tiden om dere i United, så all gallen må vel havne en plass før storkampen. Det minner meg litt om småklubber som legger enkelte for hat, som f.eks når Wenger sa at Stoke spilte grisete, året etter ble han buet ut. En kollektiv hukommelse som bare husker enkeltord og uttalelser, ikke bakgrunnen.

Are you City in disguise.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, hva med Evra sin kommentarer om at han skal gi Fabregas juling i bokseringen? Lukter cunt lang vei, dog en morsom en.

Setter dere ingenting i sammenheng? Det var i sammenheng med at Fabregas taklet Evra stygt flere ganger, og fikk null hjelp fra dommeren. Evra var forbannet på Cesc, fullt forståelig også. Fabregas var overtent og taklet som en idiot. Hvor vanskelig kan det være å lese med litt objektive øyne? Dere påstår at Evra er en cunt, jeg har null forståelse for det. Han er vel den eneste i United som virkelig har uttalt seg negativt den siste tiden om dere i United, så all gallen må vel havne en plass før storkampen. Det minner meg litt om småklubber som legger enkelte for hat, som f.eks når Wenger sa at Stoke spilte grisete, året etter ble han buet ut. En kollektiv hukommelse som bare husker enkeltord og uttalelser, ikke bakgrunnen.

Are you City in disguise.

Morsom du. Ting som skjer på fotballbanen forholder seg på fotballbanen, jeg tviler feks på at det er noen her inne som noensinne her ytret et ord om å gi Martin Taylor juling feks, Eduardo gjorde aldri det, han tenkte kanskje det men han gikk aldri ut å sa i media at Taylor kunne møtte han i bokseringen. Kanskje feil eksempel men noe av det første jeg kan tenke på. Uansett, Fabregas har definitivt noen skjelleter i skapet, men måten Evra håndterte det på lukter det fremdeles cunt lang vei av, og ekstremt barnslig.

Lenke til kommentar

trist å si det , men tror United blir et par hakk for store for oss på mandag. De spiller alltid bra mot oss og har hatt overtaket hele tiden, så tror jeg det blir en grei hjemmeseier desverre. Blir alltid skuffa i disse oppgjørene. Men jeg håper på gjenntakelse fra city kampen. Hadde vært så godt.

Nå går jeg i hi og gruer meg til mandagen. Snakkes!

Grattis på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...