Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Den vinkelen viser helt tydelig hvor stygg den taklingen faktisk er. Jeg har hørt mange si at det er en 50-50 duell, og at begge lukker øyene og kaster seg inn, men her kan man helt klart se hva som skjer. Shawcross kommer knallhardt inn med strakt ben midt på leggen til Ramsey, som ikke gjør noe som helst galt. Det er en helt horribel takling. At noen kan mene noe annet er for meg helt uforståelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er småmorsomt at denne mannen kritiserer noen for å være lite mandig.

Taklinga på Ramsey er stygg, langt ifra den styggeste jeg har sett, men stygg er den. Forøvrig er det ganske tydelig at Shawcross ikke gjorde det med vilje slik en viss person i Birmingham gjorde, men han er fremdeles en spiller som er en risiko å ha på en fotballbane.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke all snood-kritikken. På hvilken måte er det verre enn for eksempel hansker? Jeg ser ikke logikken.

Var vel Roy Keane som mente at hansker var skam å spille med og hvis man spilte dårlig med hansker så brukte han det mot deg. Mulig han mente det humoristisk, men virket ikke sånn. Helt idiotisk holdning og skjønner virkelig ikke hva som er galt med å bruke både det ene og det andre så lenge du spiller bra. Samme gjelder strikk i håret, samme hvordan du holder håret unna så lenge man spiller bra etter min mening.

Lenke til kommentar

Haha, vanvittig morsomt å komme tilbake til denne tråden etter å ha vært borte hele dagen. Det er helt klart at fans på begge sider ønsker veldig sterkt å vinne akkurat denne kampen, men likevel nekter man for det :p

Denne kamptråden kommer til å bli den lengste i PL-delen. Føler at det kommer noen kontroverser i selve kampen også, og mon tro om ikke supportere fra hver sin side, har sin helt egne oppfatning. Merkelig det der i fotball ;)

Lenke til kommentar

Ikke mandig? Wtf. Sjekk kassa a? Han er ripped så det holder. Er ikke alle som har han han typen her som mannsideal.

http://www.fugly.com/pictures/11555/fat-guy-in-a-diaper.html

Gir vel langt faen i hvor ripped han er når han går i slike klær.

(forøvrig bryr det meg ikke en dritt hvordan folk går kledd, evt spiller, men jeg synes det er latterlig at snoods virkelig skal være i fokus)

Lenke til kommentar

Ikke mandig? Wtf. Sjekk kassa a? Han er ripped så det holder. Er ikke alle som har han han typen her som mannsideal.

http://www.fugly.com/pictures/11555/fat-guy-in-a-diaper.html

Gir vel langt faen i hvor ripped han er når han går i slike klær.

(forøvrig bryr det meg ikke en dritt hvordan folk går kledd, evt spiller, men jeg synes det er latterlig at snoods virkelig skal være i fokus)

Det har du rett i. Det var bare noe piss Rio skrev på twitter, og så har media (som vanlig) lagd ei høne ut fra to fjær. Er det ikke sånn det ordtaket går?

Faen ass, jeg hadde vært så sinnsykt skuffa over meg selv som menneske hvis jeg var sportsjournalisten bak denne saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke all snood-kritikken. På hvilken måte er det verre enn for eksempel hansker? Jeg ser ikke logikken.

Var vel Roy Keane som mente at hansker var skam å spille med og hvis man spilte dårlig med hansker så brukte han det mot deg. Mulig han mente det humoristisk, men virket ikke sånn. Helt idiotisk holdning og skjønner virkelig ikke hva som er galt med å bruke både det ene og det andre så lenge du spiller bra. Samme gjelder strikk i håret, samme hvordan du holder håret unna så lenge man spiller bra etter min mening.

Det er ikke normalt å være macho lenger, dermed blir de som faktisk er det sett ned på. Når man skal slite og rive seg til en seier pynter man seg ikke på håret før kamp, det er hvertfall min mening. Det blir mindre og mindre menn i fotball, jeg skjønner godt hva Keane mener. Sytkuker og idioter florerer, poenget hans er ikke at spillere skal fryse, poenget hans er at spillere skal tåle det.

Jeg vil forresten også høre hva Le prof egentlig har imot Evra og hvorfor? Dere burde være glad for at dere får litt oppmerksomhet selv om det er takket var Sir Alex og Evra, ikke ofte dere blir nevnt i avisene.

Btw: Når skal Arsenal-fansen slutte å linke det youtube-klippet btw? Det hjelper ikke når en idiot sier at du har rett. Du har fortsatt feil.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, mye morsom lesning her. Lenge siden jeg har gleda meg sånn til kamp. Tror det har mye å gjøre med alt rivaleriet som kommer fram i denne tråden. Rett og slett herlig.

Som mange av de andre United-supporterne her er det lenge siden jeg har vært så sikker på tre poeng. At Berbatov har en god dag på jobben i tillegg til stigende form hos Rooney er alt som skal til imo. Disse to er i stand til å eie forsvarsrekka deres alene. Og hvis vi i tillegg legger til en Nani i verdensklasse (bare å innrømme det folkens, mannen har etablert seg blant verdens aller beste fotballspillere), så ser jeg for meg at det kan bli stygge sifre, og en mørk dag i buret for Fabianski. Midtbanekrigen er jeg dog ikke like sikker på at vi vinner som jeg har vært tidligere. Alt kommer ann på om Fletcher spiller, og hvordan formen hans er.

Det sies at United har blitt svakere, og Arsenal sterkere denne sesongen. Ser man på spillerstallene så er det vanskelig å si noe på dette, og jeg skal motvillig innrømme at årets United-utgave ikke er den sterkeste vi har sett på lenge. Men hva med Arsenal da? Dere sier at dere har klassespillere i så og si alle posisjoner, med supertalenter i backup. Det jeg har sett av Arsenal i år virker tannløst og lite kreativt. Faktisk hakket dårligere enn det jeg så av dere i fjor.

Allikevel hadde jeg en morsom samtale med en Arsenal-supporter tidligere i dag som hevdet at mandagens kamp kom til å ende akkurat som forventet, nemlig med Arsenal-seier. Grunnen til at han mente dette var fordi Arsenal var bedre enn United spiller for spiller i hver eneste posisjon på banen. Vel, det skal blir morsomt å se på mandag. På papiret så er nok Arsenal like sterke som United, men jeg føler de mangler x-faktoren og "tyngden" som United har. Og den evnen vi så ofte har vist i å avgjøre jevne kamper.

Haha, Evra har fått en stor stjerne i min bok etter den siste tids uttalelser. Bare bra at han fyrer oppunder et slikt oppgjør, og det tilfører en ekstra spenning til kampen. Kunne ønske flere spillere turte å stå fram å snakke rett fra levra.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Manchester United - Arsenal på Old Trafford er for meg det største som skjer i PL hver sesong. Alltid spenning, alltid munnhuggeri før kamp og alltid mål. Begge lag er inne i forholdsvis gode perioder, selv om resultatene virkelig har latt vente på seg. PL er hardere å vinne enn noen gang, og dette blir en av mange nøkkelkamper topplaga står ovenfor.

Har veldig troa på Arsenal. Tror de mer enn gode nok for å slå MU på OT, og satser på samme lagoppstilling som mot Partizan - i grove trekk. Ville gledet meg å se Rosicky og Wilshere i troppen, spillere jeg absolutt mener har noe å gjøre der, der jeg aller mest ønsker Chamakh ut. Synes ikke han er den vi trenger i en kamp som denne, eller er det kanskje luftstyrke på topp vi trenger. Høres galt ut, men håper nesten ikke Fabregas er tilbake. Han har spilt og vært umotivert i det siste. Sutret og viser rett og slett at hodet hans befinner seg på Camp Nou.

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squilacci - Kieran Gibbs

Tomas Rosicky - Alex Song - Jack Wilshere

Samir Nasri - Robin Van Persie - Andrei Arshavin

Resultattips: 1-3

Lenke til kommentar

Sist gang United-fansen generelt (minus Nightkeeper, han tror aldri på seier) var så sikre på seier i et storoppgjør var United-Liverpool i 08/09-sesongen. Nuff said lizm.

@Vestaa: Du vet at de bildene av Rio er fra utdrikningslaget hans? Den dagen du inngår partnerskap (gifter deg, hvis det er blitt lovlig), så se ikke bort ifra at dine venner vil gjøre noe tilsvarende med deg.

Endret av The Hoff
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...