Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Ser Evras argumenter. Han sier dessuten at vi kan tape, men at dere ikke kommer til å vinne titler. De to siste sesongene deres i Premier League har vært katastrofalt dårlige, dere har mye å bevise.

Katastrofalt dårlige med en 4. plass og en 3. plass? Ja jøss. Skulle tro vi lå under øverste halvdel av tabellen

Katastrofalt dårlig hvis dere ønsker å være i nærheten av tittelen.

Elsker Evra, og dum virker han iallfall ikke. Velformulert og snakker 5(?) språk, planer om å skrive bok. Alle intervjuer jeg har sett med Evra tyder på at han er blant de mest intelligente fotballspillerne. Det at han har så stor respekt for Manchester United og klubbens historie gjør at han har en høy stjerne hos meg. Jeg savner spillere som fyrer opp før storkamper. En fantastisk person, elskbar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den "fantastiske personen" om Fábregas:

Hvis du ønsker å gi noen smeller, så er det boksing som gjelder - ikke fotball. Men vi skal møtes utenfor banen. Og denne gangen blir det ingen dommere på plass for å gi røde kort.

...

Hvis vi møtes utenfor banen, så vet jeg at det er fare for at jeg blir helt vill.

I mine øyne er han rett og slett bare en idiot av rang. Jeg kommer aldri til å kunne ta noe han sier seriøst.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Regner med at du ikke er seriøs. Arsenal er på ingen måte et skitnere lag enn United.

Det er de faktisk. Hvem var det som hadde fått flest kort så langt i PL?

Kun ett av de røde skyldes faktisk en stygg takling. Dessuten kom uttalelsene til Evra i en sesong da vi var over dere på fairplay-tabellen.

Lenke til kommentar

Regner med at du ikke er seriøs. Arsenal er på ingen måte et skitnere lag enn United.

Fairplay tabellen begs to differ. Både i nåtid og fortid.

Når begynte du å følge Arsenal? Eller mer relevant, når begynte du å se på engelsk fotball? Det kan jo være at du er blant generasjonene som kom til etter Keown-Adams æraen? :) På 90tallet og noen år etter milleniumsskiftet var the gunners er usportslig, uredelig og skittent lag. Det sitter ved enda, i alle fall for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kun ett av de røde skyldes faktisk en stygg takling. Dessuten kom uttalelsene til Evra i en sesong da vi var over dere på fairplay-tabellen.

Har ikke sett så mange Arsenal-kamper, så den kan jeg ikke diskutere med. Jeg husker derimot omtrent årtusenets styggeste takling fra Fabregas, den resulterte vel kun i gult?

Men ha en god helg da!

Lenke til kommentar

Når begynte du å følge Arsenal? Eller mer relevant, når begynte du å se på engelsk fotball? Det kan jo være at du er blant generasjonene som kom til etter Keown-Adams æraen? :) På 90tallet og noen år etter milleniumsskiftet var the gunners er usportslig, uredelig og skittent lag. Det sitter ved enda, i alle fall for meg.

Jeg har vært supporter siden 02/03-sesongen.

Har ikke sett så mange Arsenal-kamper, så den kan jeg ikke diskutere med. Jeg husker derimot omtrent årtusenets styggeste takling fra Fabregas, den resulterte vel kun i gult?

Men ha en god helg da!

Det vil jeg ikke påstå. Jeg syntes også at han burde ha fått rødt kort der og da, men etter å ha sett reprisen i etterkant synes jeg at gult er helt greit. Årtusenets styggeste takling er det hvertfall ikke.

God helg! :)

Lenke til kommentar

Men ha en god helg da!

Årtusenets styggeste taklinger? Hæ?

Da regner jeg med at du ikke har sett Karl Henry de siste sesongene.

Lenke til kommentar

Karl Henry er oppskrytt, bare litt treig som gjør at ender opp på mann isteden for ball, hver gang. Helt vanlig, og Jordi Lopez burde være glad for at han er med i en Youtube-hit.

http://www.dagbladet.no/2010/12/10/sport/fotball/premier_league/manchester_united/14663469/

Noen meninger om dette, synes det er veldig merkelig å nekte spillerne sine å bruke det utstyret de føler at de spiller bedre i. Wenger sier jo at han hører på helsepersonellet, og hva de mener. Noe som virker mye lurere. Eventuelt så er det bare psygologisk spill, men ser ikke hvordan han kan få distrahert Wenger og Arsenal spillerne med det utsagnet.

Lenke til kommentar

Har aldri sett problemet med å bruke det, bruker det for øvrig selv, sammen med hansker og stilongs under shorts når jeg spiller kamper i kulda.

Uttalelsen til Evra angående Fabregas kom jo rett etter kampen, og jeg husker med gru hvor fæle Arsenal-spillerne var under den kampen. Det gjorde meg kvalm, Evra ble sparket ned flere ganger på rad, og jeg hadde Fabregas i vrangstrupen i lang tid etter. Arsenal er ikke uskyldige.

Lenke til kommentar

Arsenal har da vært et lag som har manglet disiplin. Wenger har heldigvis skjerpet seg med årene, for før i tiden var Arsenal virkelig et hat-lag for meg. Grunnen til dette var at laget ikke visste hva disiplin var, "alltid" havnet i bråk, og det toppet seg da halve laget deres var filmere. La det være sagt at alle lag har sine sorte får når det kommer til dette, men Arsenal har alltid vært i toppen på det området.

Når det kommer til kampen så blir det nok dette en enkel seier for Gunners.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Men ha en god helg da!

Årtusenets styggeste taklinger? Hæ?

Da regner jeg med at du ikke har sett Karl Henry de siste sesongene.

Selvfølgelig hang du deg opp i den. Taklingen var dritstygg, ok? Mye styggere enn Shawcross sin da Ramsey brakk benet f.eks. Grisete spilt av Fabregas, og det var ikke første gangen, punktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...