kivriel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei jeg har bestilt med iphone 4 i går og jeg lurer på om det følger med bumpers ? pga steve jobs har sagt det på en sånn framføring pga de mister dekningen uten. så jeg lurer på om alle får ? er litt usikker jeg for jeg kunne velge bumpers som kosta 249 kr. hmm ? noen som vet noe ? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Gratis bumper tilbudet gjaldt bare til 30 september. Edit: Glømte å si at det har aldri vært et problem med antennen til iPhone 4. Det var bare programvaren som viste feil, som ble fikset i en oppdatering for noen måneder siden. Endret 4. desember 2010 av Bruker87 Lenke til kommentar
jic Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gratis bumper tilbudet gjaldt bare til 30 september. Edit: Glømte å si at det har aldri vært et problem med antennen til iPhone 4. Det var bare programvaren som viste feil, som ble fikset i en oppdatering for noen måneder siden. Det siste stemmer ikke, du mister dekning om du holder over antenne, men du merker det ikke her i norge, men i USA hvor det enkelte steder er så dårlig dekning så mister du dekning med engang. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er et problem med alle smarttelefoner, ikke spesifikt bare iPhone. Problemet er vel heller hvor sensitiv dekningsindikatoren er på iPhone iforhold til andre mobiler. Så man legger spesiell merke til det på iPhone, men mindre på f.eks HTC. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei jeg har bestilt med iphone 4 i går og jeg lurer på om det følger med bumpers ? pga steve jobs har sagt det på en sånn framføring pga de mister dekningen uten. så jeg lurer på om alle får ? er litt usikker jeg for jeg kunne velge bumpers som kosta 249 kr. hmm ? noen som vet noe ? Den følger nok ikke med lengere nei, men jeg ringte apple og klagte på at de ikke hadde rettet dette opp og at jeg mener signalene er dårligere enn på min 3Gs... da sa de så vennelig til meg at de skulle sende en sånn bumper til meg kostnadsfritt Gega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå