oddiHTC Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei Da har jeg skaffet meg en HTC hero og nå vil jeg laste ned en del programmer og spill. Men da jeg trykker Last ned så kommer det opp starter nedlasting men nå har det stått sånn i vel ca 9 min. Hvs kan dette skyldes ?? Har prøvd både 3G og Wifi og med vanlig mobiltnett kommer jeg meg ikke inn en gang på markets, Oddi Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fungerer nettet på annet vis? Nettleser f.eks? Lenke til kommentar
oddiHTC Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Ja men kun viss jeg bruker 3G eller Wifi Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har du nyeste programvare? Market funka etter jeg oppdaterte min X10 ellers funka det ikke. Lenke til kommentar
oddiHTC Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Prøver det nå Oliver48 Lenke til kommentar
oddiHTC Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Tusen takk det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå