djgudleif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hei, har i løpet av de siste årene funnet løsninger på omtrent alle mulige problemer man måtte ha når man går på do. Da spesielt når det gjelder driting. Siden jeg er så sjenerøs kan jeg godt dele det her. Let's start. 1. Toalettpapir rundt do-setet av hygieniske årsaker. En selvfølge for mange, men det må jo nevnes. 2. Putt en del papir nedi dassen, slik at vannet dekkes. Dette er for å unngå plask. (og muligens lyd, for dem som er redd for det) 3. Drit i vei. 4. Nå er driten nedi dassen, men snart kommer lukten! Hva gjør man da? Jo, man reiser man seg opp asap, lukker dolokket(for at det ikke skal sprute partikler) og trekker ned. Det kommer minimalt med lukt siden dritten ikke rakk å eksistere lenge. Spesielt nyttig i offentlige toalett og slikt. (Det kan forresten være lurt å tørke snoppen med et papir før man reiser seg, slik at det ikke drypper nedi boksern.) 5. Åpne dolokket igjen, og fortsett der du slapp. 6. Tørk godt. 7. Spyl ræva i dusjen. (Alternativt, men jeg kan omtrent ikke leve uten) For å holde liv i tråden kan folk få prate som sine finurlige do-triks. Endret 4. desember 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 prøv å stå når du driter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det jeg vil ha svaret på er hvordan pusse tennene mens man pisser. 4 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Er det mulig å "stå på hodet og drite i vinkel" ? Endret 5. desember 2010 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det jeg vil ha svaret på er hvordan pusse tennene mens man pisser. Piss i vasken. Seriøst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er best å ha vaskemaskinen rett ved siden av do. Den kan man legge avisen på så man kan lese også mens man pisser. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 du glemte steg 0.5... alltid sjekk etter dasspapir xD 3 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hva gjør du hvis du glemmer å legge papir (evt. at det for lite papir til å sløse) nede i dovannet, og oppdager at det er en brun stripe i bunnen av porselenet under vannet etter kabelen din, og bremsespor oppetter hele dassen og veggen, og det ikke er dobørste eller lignende objekter i nærheten? Og du har damebesøk og vet at hun må på do etter deg? Og i tillegg er det hverken såpe i rommet eller varmtvann igjen i krana. Endret 5. desember 2010 av Pliscin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Angrer på at du ikke dreit tidligere på dagen. 8 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ^ Seconded. Alternativt drar opp tilstrekkelig ganger til doen blir ren Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Alt som står i førstepost er da ganske elementært. Jeg vil vite hva man skal gjøre om man er så sinnsforvirret og har glemt å sjekke etter dopapir (noe som vanligvis ikke er et problem, da eventuell mangel på dopapir oppdages i det man legger dopapir rundt skålen), og oppdager (etter man er ferdig å tømme seg) at det ikke er noe/nok papir? Hjemme i sin egen respektive bolig kan dette løses nokså enkelt, enten ved å gå halvveis foroverbøyd (gjerne med en hånd under der i tilfelle det fins "avhoppere") mens man går til et annet toalett i huset eller finner noe dopapir/annet papir et annet sted. Man kan også rope på noen, og spørre om de kan skaffe dopapir. Men hva om man er på et offentlig toalett eller hjemme hos noen andre (og å rope på hjelp er utelukket)? Det er underforstått at det ikke fins blader e.l man kan bruke istedenfor dopapir inne på toalettet. Endret 5. desember 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Man bruker henda og håper det er vann i vasken etterpå. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Man bruker pappen fra den tomme dorullen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Poenget er liksom at man ikke har NOE som er på badet fra før som kan brukes som dopapir. Så om man ikke vil bruke sine egne hender(som Mokko foreslo), hva gjør man da? Bruker t-skjorten? Bare unnlater å tørke seg i det hele tatt, håper ingen oppdager lukten? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skvulper vann fra dassen opp i rompa med henda, og håper det blir sånn passelig rent? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Men hva om man er på et offentlig toalett. Da ringer man til butikken/ nærmeste butikk om det er et kjøpesenter! Jeg og en kompis prøvde ut dette for mange år siden (vi var hjemme, men ringte til en butikk og sa vi satt på deres kundetoalett og forklarete at det var tomt for dass papir) Fyren i butikken gikk og henta en dass rull og satte den utforbi døren til toalettet, mens vi hadde han på linja og snakket med han! Endret 7. desember 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ^ Seconded. Alternativt drar opp tilstrekkelig ganger til doen blir ren Stapp dusjforhenget i dassen og si at du drepte et spøkelse. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Alt som står i førstepost er da ganske elementært. Jeg vil vite hva man skal gjøre om man er så sinnsforvirret og har glemt å sjekke etter dopapir (noe som vanligvis ikke er et problem, da eventuell mangel på dopapir oppdages i det man legger dopapir rundt skålen), og oppdager (etter man er ferdig å tømme seg) at det ikke er noe/nok papir? Hjemme i sin egen respektive bolig kan dette løses nokså enkelt, enten ved å gå halvveis foroverbøyd (gjerne med en hånd under der i tilfelle det fins "avhoppere") mens man går til et annet toalett i huset eller finner noe dopapir/annet papir et annet sted. Man kan også rope på noen, og spørre om de kan skaffe dopapir. Men hva om man er på et offentlig toalett eller hjemme hos noen andre (og å rope på hjelp er utelukket)? Det er underforstått at det ikke fins blader e.l man kan bruke istedenfor dopapir inne på toalettet. Bruk sokken din Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 som de fleste vet har jeg problemer på do. jeg fikk høre av en på forumet som brukte et rør sånn at det ikke ble plask og avføring gikk rett ned i avtredet uten lukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå