Gjest rompeknull Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har ett spørsmål jeg har lurt på en stund. Jeg skjønner at det kan føles deilig for gutten å ha anal, men hva med jenta? Kan de få orgasme i rompa? Og får man ikke noe avføring på penisen? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, jenter kan få analorgamse de også. Det er ikke bare vi gutter som kan få orgasme av å få noe opp bak. Og, nei, det blir nødvendigvis ikke bæsj på stakan. Bare hu tømmer seg godt først så går det helt fint. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg ser hvordan dette kan virke forvirrende trådstarter, da gutter har et g-punkt der bak som jentene har i vagina. Leste om det en gang, og det var noe om at g-punktet deres flytter seg slik at det kan bli stimulert gjennom analen også. Ellers vil jeg anta at analsex er noe som gutten setter mer pris på enn jenten, stort sett. Merk: anta. Uansett trenger man jo ikke å stimulere hele alfabetet for å ha det godt? Det er jo godt selv om det ikke inntreffer noen orgasme. Litt bæsj har aldri skadet noen. Hva har man våtservietter for? (Kanskje best å ta en dusj og vaske seg skikkelig). Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 rart men har møtt damer som ikke får orgasme om de ikke blir tatt bak, og andre som hater det..så det er vel som baken det der Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor i rompa? Fordi folk tenner på det. /thread. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan gutter få orgasme i rompa? jaja, man lærer no nytt hver dag! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan gutter få orgasme i rompa? jaja, man lærer no nytt hver dag! Google "Prostate milking" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg