Oskov Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! Jeg er på julegaveleiting til sønnen min, og han insisterer på at Super Mario Sunshine finnes til wii. Men jeg har ikke sett den i noen butikker, ei heller finner jeg at den selges på nett. Fins Super Mario Sunshine til wii, og hvor får jeg i så fall tak i spillet? Håper på hjelp! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Sunshine finnes foreløpig kun til Gamecube! Nå skal det sies at Wii også fungerer på Gamecubespill! Så dersom du finner en kopi er det fullt mulig å spillet det. Endret 4. desember 2010 av Poor Leno Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Sunshine finnes foreløpig kun til Gamecube! Nå skal det sies at Wii også fungerer på Gamecubespill! Så dersom du finner en kopi er det fullt mulig å spillet det. Takk for svar; da går jeg får å kjøpe det som gamecubespill. Jeg var ikke klar over at man kunne spille gamecubespill på wii, må nok sette meg mer inn i det her skjønner jeg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Wii er tilbakekompatible med Gamecube, så du kan spille Gamecube-spill på den. Men når det er sagt må du også ha en kontroller og minnekort til Gamecube for å spille dem. Dette får du f.eks på GameStop til en billig penge. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg foreslår du sjekker ebay, der finner du både spillet, minnekort og kontroller til en rimelig billig penge. Vil tro du kan få hele den pakken til rundt 200 kroner om du er litt heldig, lykke til! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 eBay i England, ikke i USA. Det er vel soner på Gamecube? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Joda, men det er ikke soner på kontrollere og lagringsbrikkene. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Takker for alle svar! Så det er denne jeg trenger: Wii/gamecube-håndkontroll. Kan noen gi meg en link til minnebrikken jeg trenger? Jeg er ikke så god på nintendo-tilbehør, og jeg har ikke handlet på e-bay før, så vil helst ha forhandler i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå