cs_ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har brukt iphone-en min flittig til musikk i over 2 år nå og innser at det kanskje er verdt å investere i noe som gir bedre lyd enn standardsettet som følger med. Budsjett: 1000-2000. Jo nærmere 1000, jo bedre. Villig til å gå litt over 2000 hvis det er store forskjeller. Størelse: propper. Type: lukkede går jeg utifra? jeg hører vanligvis på musikk når jeg sitter på toget/offentlig transport og er kanskje ikke ønskelig at lyden høres over hele toget. Bruksområde: Musikk. Tillegsinfo: Trenger ikke mikrofon. Hører på alt fra ambient, jazz til death metal. Helst noe med god kvalitet (eller god garanti), kjedelig hvis det detter fra hverandre etter litt bruk. Hvilket lydbilde liker/ønsker du: vet ikke. Evt kilde: Iphone. Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/denon_ah-c710-_hodetelefon_sort-.htm Jeg har selv disse. De er utrolig gode. god lyd. ikke minnst fint dessign. og de er de er ganske robuste og, syntes jeg. de er ikke de dyreste på markede, men jeg syntes de gir utrolig god Hi-Fi lyd Jeg vet at monster også han noen gode noen, når det kommer til lyd, men de skal visst ha ganske dårlig kvalitet. Lykke til med valgeT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå