AfterGlow Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ellevte bud: Du skal ikke lage religiøse komedier. Les mer Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så halve denne på tv, det var mer enn nok. Stusset og på hva Morgan Freeman gjorde i den, har han pengeproblemer for tiden? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har ikkje sett filmen og ingen planar om å gjere det heller. Bruce Almighty var ein god film, denne ser desverre ikkje ut til å være i samme klasse. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Synes det var grei film jeg. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ingen referanser mot Bruce Almighty i anmeldelsen? Dette er tross alt en oppfølger i samme "serien"... Bruce Allmighty er en solid 3 sterk 4, med mange morsomme scener! Evan er en sterk 0'er... Lenke til kommentar
frodelil Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hm, jeg som synes filmen var veldig gøy. lo masse. jeg har vel en enkel humor og et godt forhold til Bibelens Noah-fortelling... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hm, jeg som synes filmen var veldig gøy. lo masse. jeg har vel en enkel humor og et godt forhold til Bibelens Noah-fortelling... Se den igjen når du er ferdig på barneskolen. Da er den ikke like morsom. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Folk her er altfor seriøse. Håper ikke dere ser på CSI. Det er dritt det. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Når det morsomste med en film er dansegag'en som går sammen med rulleteksten, så sier vel det egentlig alt som trengs. Endret 4. desember 2010 av MrLee Lenke til kommentar
operg Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så halve denne på tv, det var mer enn nok. Stusset og på hva Morgan Freeman gjorde i den, har han pengeproblemer for tiden? Han hadde kanskje skrevet under på kontrakt om at han måtte være med i eventuelle oppfølgere til Bruce Almighty. Ellers er det sånn at alle topp-skuespillere er med i ganske mange dårlige filmer. For det første er det ikke nok gode filmer i Hollywood til å gi alle skuespillerne arbeid hele tiden, og for det andre kan man jo ikke vite sikkert på forhånd at en film blir dårlig. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Um hvorfor er det anmeldelse på denne filmen nå? Den kom jo ut for 3 år siden... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Um hvorfor er det anmeldelse på denne filmen nå? Den kom jo ut for 3 år siden... Jeg tipper det er fordi den nettopp (ikke lenge siden) ble lansert på blu-ray. Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Um hvorfor er det anmeldelse på denne filmen nå? Den kom jo ut for 3 år siden... Dette er anmeldelse av blu-ray-utgivelsen som kom ut 11. november. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Filmen er grei nok, men ikke i nærheten av Bruce Almighty! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg synes filmen var helt grei. Ikke noe høydepunkt på noen måte, men jeg angrer ikke på å ha sett den. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke det en gammel film? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ikke det en gammel film? Les hele tråden før du svarer, så skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Aha da så, men ja Blue Ray utgave av en dårlig film gjør den vel nesten enda dårligere, altså elendigheten blir enda klarere? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikkw når bildekvaliteten er så dårlig som her.Skammelig å trykke ut sånt mål på BR. Dvd hade vært overkill nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg