tma001 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har kjøpt meg iMAC. Trenger printer. Noen som kan anbefale en? Eventuelt også en trådløs om det finnes til MAC. Info om MAC: 20-tommers LCD - widescreenskjerm med aktiv matrise teknologi 2,66 GHz Intel Core 2 Duo-processor 2 x 1 GHz Minne 350GB - harddisk Innebygd isight videokamera Innebygd AirPOrt extreme Innebygd bluetooth Innebygd stereohøytalere, integrert mikrofon Apple keyboard tastatur og mus På forhånd takk Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 En du har lyst på. Det er ikke slik at du trenger å kjøpe noen spesiell printer for at den skal fungere med Mac, det aller meste fungerer smertefritt – også av nettverksprintere. Jeg foretrekker fotoskrivere fra Epson, hva slags laserskriver som er minst problematisk vet jeg ikke. Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Den er god. Er ny på Mac så var ikke sikker. Då er det bare å gå ut å kjøpe en som jeg liker med andre ord. Takk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Stort sett så fungerer det meste, i hvert fall om du kobler de til med usb. Personlig har jeg dårlige erfaringer med en trådløs Canon-skriver (PiXMA IP4000R), mens jeg har hørt at andre har gode erfaringer med trådløse HP-skrivere. Alt vil fungere, men enkelte er litt mer kranglete å få igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå