protoneedhelp Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har passat 3BG og det er bare klokke på sjåføren sin side. Og det kunne ha blitt bedre med en klokke i midten, slik at baksetet kan også se hvor mye klokka er. hvis det finnes, hvor mye koster en sånn klokke? takk på forhånd Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 "Hei sjåfør, hvor mye er klokken"? Problem løst. Helt ærlig, hvor nødvendig er det med en klokke til passasjerene i baksetet? 3 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tipper at du kjøpe noe lignende på biltema for under hundrelappen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg trodde de fleste hadde klokke på håndleddet jeg? Eventuelt har de fleste mobiltelefon, og det kan da umulig være problematisk å gjøre slik Kent foreslår. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) DX klokke ++ [edit; riktig bilde] Endret 4. desember 2010 av Qtecman Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 DX klokke ++ [edit; riktig bilde] kjøpte du den fra utlandet? er det vanskelig å montere? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dealextreme.com -kina-basert, tar en stund med levering men de skuffer aldri. Montering med dobbeltsidig tape er egentlig hysterisk vanskelig og krever ingeniør-utdanning. /irony Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dette er seriøst ikke værre enn å ta turen bortom rekvisita avdelingen på enhver bensin/pølsestasjon. Den skal være rimelig liten for at de ikke har kombinert klokke/termometer til salgs for en knapp hundrelapp. Lite vits i å bestille det fra den andre siden av kloden. Biltema, Europris, Mekk, ClasOhlson, Jernia osv osv osv fører også dette som standardvare. http://www.biltema.no/no/Sok1/Alle/?quicksearchquery=klokke&page=1 Ulempen er at displayene på disse er såpass små at de fleste ikke vil bry seg nevneverdig om de. Hadde eg vært i en bil i baksetet så hadde eg ikke irritert meg over manglende klokke i bilen, men mannet meg opp til å spørre "Unnskyld meg sjåfør, men kunne De være så vennlig å fortelle meg tiden?". 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det ikke mulig å sette på klokkevisning på radioen da? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som kan hjelpe meg her.. Jeg står ofte med hodet ned under panseret og mekker. Skulle gjerne hatt en klokke montert her så jeg ikke glemmer tiden. Finnes det klokker på markedet som tåler kulde, eksos og litt oljesøl? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg klarer ikke å bestemme meg for om du er seriøs eller om du tuller. I tilfelle du er seriøs: en vanlig klokke du plasserer på kanten av bilen må da fungere mye bedre? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 DX klokke ++ [edit; riktig bilde] Den dritten der senker verdien av bilen med 5 000,- 2 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan ikke fatte å begripe at det ikke er klokke på sterioen, så fremt du ikke har orginal sterio. Jeg bruker klokka på sterioen da orginalklokka er bak en koppholder Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Kan ikke fatte å begripe at det ikke er klokke på sterioen, så fremt du ikke har orginal sterio. Jeg bruker klokka på sterioen da orginalklokka er bak en koppholder jeg har passat 04. Stereoen er original, bilen ble kjøpt for 1 og 1/2 mnd siden, så jeg er ikke så ''kjent'' med alt utstyret i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå