konduktans Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Som tittel sier, så funker ikke spotify som det skal! Hvis jeg trykker på f.eks Bigbang, vil ikke jeg se alle albumene. Jeg vil se de (5?) mest polulære sangene, _og så_ album. Nå er populariteten på alle sangene "gråa ut". What does I to fixe it? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er sånn her og er nok et problem de har. 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 På spotify.com stod det i går at det jobber med problemet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Får da håpe det er et problem, og at det ikke blir slik permanent.. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vil råde dere til å kjøpe WiMP. Mye bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor svarer du i det hele tatt hvis ikke du har noe relevant å komme med? Irriterer meg at folk svarer på helt andre ting enn det tråder handler om. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor svarer du i det hele tatt hvis ikke du har noe relevant å komme med? Irriterer meg at folk svarer på helt andre ting enn det tråder handler om. Takk det samme 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Slik du går inn i tråden og anbefaler wimp er omtrent som å gå inn og anbefale et Nvidia-skjermkort i en tråd der noen spør hvordan de skal få driverne til å fungere på et AMD-skjermkort. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er ikke helt det samme. Det er mye dyrere og vanskeligere å bytte skjermkort. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vil råde dere til å kjøpe WiMP. Mye bedre. Spotify er gratis, wimp koster penger. Spotify > wimp. Men tilbake til saken, det er fortsatt ikke fikset. Noen updates på problemet anyone? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Dette er fiksa nå! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Jepp, merket det! Wheeeeeey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå