The Hoff Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Faen også, hadde Limmern rett da eller? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Faen også, hadde Limmern rett da eller? Han sa at Fabio var ute av posisjon og det synes jeg blir helt feil å si. Fabio kunne selvfølgelig sprintet tilbake, men han sto helt ute ved sidelinjen og måtte løpe på skrå inn i banen, mens målscorer Hernandez kunne løpe rett fram. Vi får bare være enige om å være uenige, for jeg synes det blir helt feil å gi noe som helst skyld til Fabio. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du mener at han ikke fortjener noe som helst skyld, men at han selvsagt kunne gjort det han gjorde bedre? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du mener at han ikke fortjener noe som helst skyld, men at han selvsagt kunne gjort det han gjorde bedre? Hmm, ble kanskje litt feil der. Men som sagt; Hernandez hadde kortere distanse å løpe siden Fabio var helt ute med sidelinja. Så selv om Fabio hadde sprintet hele veien ville han hatt problemer med å komme seg på rett side av Hernandez. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Faen også, hadde Limmern rett da eller? Han sa at Fabio var ute av posisjon og det synes jeg blir helt feil å si. Fabio kunne selvfølgelig sprintet tilbake, men han sto helt ute ved sidelinjen og måtte løpe på skrå inn i banen, mens målscorer Hernandez kunne løpe rett fram. Vi får bare være enige om å være uenige, for jeg synes det blir helt feil å gi noe som helst skyld til Fabio. Posisjonen til Fabio er god. Det er løpet tilbake som er for dårlig, han har lett muligheten til å følge Pablo der. Fabio er ved sidelinjen som du sier, men distansen til mål er nok kortere for Fabio uansett. Rævva av Carrick, dårlig av Fabio. End of .../ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Så lenge ikke keeperen kaster ballen i eget mål så er et mål aldri bare en spillers skyld Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Så lenge ikke keeperen kaster ballen i eget mål så er et mål aldri bare en spillers skyld Så hvis Ferdinand - som er en veldig nonchalant spiller - prøver å lure en spiller som bakerste mann, mister ballen og motspilleren scorer. Skal vi da blande inn flere spillere? Endret 9. desember 2010 av Magiii 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå