Alastor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Anderson på mandag... ...AND HE SHITS ON FABREGAAAAAAAAS! 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Synd vi ikke scårer flere eller vinner kampen. Dog keeperen gjorde noen veldig gode redninger. Men vi fikk det ene målet vi trengte. Er like misfornøyd med måten vi slipper innet Valencia sitt mål. Det burde vert ungått. Anderson på mandag... ...AND HE SHITS ON FABREGAAAAAAAAS! Skikkelig morro med Anderson ja. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Back foran pcen. Var en av to som lagde liv på puben, nordmenn som ser fotball sammen er en skam. Klikka på en jævla pakkis som kom bort rett etter 0-1 og spurte om de kunne sette over på barca. Kommer luntene inn midt i første omgang og mumler "spjeieller barca i dog?" Fuck off med deg. Over til kampen. Håper Valencia manageren leverte inn lottokuppongen før match. Makan til gullhår langt opp der sola ikke skinner. Sjansesløseriet vårt og de personlige feilene vi gjør på vei fremover er skrekkelig. Amos = Aspeløv, men godkjent. Burde kanskje tatt goalen? Jeg har ikke helt den store troa på gutten for å være ærlig. Tredjekeeperen til Valencia stod som en gud... 6+ Rafael = Fra zero to hero på nullkommaniks. Faen så elsk han har blitt. 8 Rio = Skadet igjen? Grei kamp 6 Vidic = Sjeldent til vida å være, men dette var litt under pari. 5 Smalling = Rufsete når han kom inn, livredd for å gjøre feil. Roter også bort ballen i eget felt! Går på kids-kvota. Kanskje ikke så rart når 3 av 4 bak hadde så lite erfaring. 4 Fabio = God, men ikke like dreven som broderen. Også fysisk litt svakere, men det kommer seg. 6 Nani = Under pari. Skaper lite, men skal ha for et par raid. Forsvinner helt ut av kampen dessverre. 5 Park = Faen skjer med at spillerne jeg har kritisert plutselig skal imitere Messi? Ny god kamp. 7+ Anderson = ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. For en spiller. Hadde kølla på vift og jukka hele kampen. Different class. Hvor mange offensive briljante passinger og løp hadde gutten? 9 Rooney = Gjør mye bra og vrir spillet på vidunderlig vis til kantspillerne. Han har et overblikk og en ro i siste delen av banen som gjør han til den klassespilleren han er. Er dog altfor lite i boksen! Ikke like vass som mot Blackburn, men han er på vei. Jobber også helt greit. 6+ Berbatov = Gjør mye bra, men altfor mye dårlig med kula. Mister ballen, klumser til passinger og går på et par hårreisende ræva løp i 2omg. Må bli mer effektiv, men det er en STOR pluss at han nå kommer til sjansene. Under pari, men ikke fælt. 6 Michael Carrick = ¤%&/()=)(/&%¤2, Svarte xxxxxx.. Tålmodigheten min med denne fyren er så på stålet som man kommer. 1.omgangen var verre enn Evans sin mot West Ham Karakter 0. Gadd faen ikke løpe skikkelig hjem etter å ha rotet bort ballen upresset på 0-1 kæssa engang. Uhørt. Fornøyd jeg, selv om jeg tror vi kunne gjort det langt bedre om vi fikk satt en tidlig sjanse. Endret 7. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rapport på PM Goldy.. Og ikke om kampen mot Valencia. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kjenner jeg blir provosert. Berbatov går fra gud til hakkekylling på en kamp, toppscorer i Premier League. Rooney har pisset på klubben og puttet to straffemål denne sesongen, likevel går han fri for alt. The Hoff, patetisk. Jeg håper du holder kjeft når han senker gunners. Veit, du har rett... Sorry, hadde behov for å pøse ut litt galle. Du er tilgitt kjekken :love: :love: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hvilke toere har vi i gruppespillene? Valencia, FCK, Inter. PS! synes Fabio skal ta sin del av skylden ved målet også. Han var ute av posisjon PPS! Alle engelske lag er vel gruppevinnere Endret 7. desember 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 skjer med at spillerne jeg har kritisert plutselig skal imitere Messi? Michael Carrick = ¤%&/()=)(/&%¤2, Svarte xxxxxx.. Tålmodigheten min med denne fyren er så på stålet som man kommer. 1.omgangen var verre enn Evans sin mot West Ham Karakter 0. Gadd faen ikke løpe skikkelig hjem etter å ha rotet bort ballen upresset på 0-1 kæssa engang. Uhørt. Venter på Carrick nå så er de fulltallige Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 PPS! Alle engelske lag er vel gruppevinnere Vel, Arsenal er ikke sikkert videre engang, men Tottenhams posisjon blir jeg glad av. Uavhengig av hvor lite jeg liker dem. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) PPS! Alle engelske lag er vel gruppevinnere Vel, Arsenal er ikke sikkert videre engang, men Tottenhams posisjon blir jeg glad av. Uavhengig av hvor lite jeg liker dem. Som sagt, Alle engelske lag er gruppevinnere Haha! Arsenal kan ryke ut i den klart enkleste CL gruppa Endret 7. desember 2010 av Limbeck 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Artig Selv om vi spilte med 3 brasilianere fra start i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sant og jeg har uttrykt bekymring Dog vi hadde 4 briter fra start og tre briter ble byttet inn Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 PS! synes Fabio skal ta sin del av skylden ved målet også. Han var ute av posisjon :!: I alle fall håper jeg du tuller. Han var ute av posisjon? Michael Carrick mistet ballen på midtbanen og du mener at venstreback Fabio også er skyldig i baklengsmålet? Helt utrolig hvordan noen tenker.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Deilig å sjå at Ando fortsetter det gode spelet. Fekk beklageligvis ikkje sett meir enn frå målet til nettopp gullgutten og ut, så har ikkje så voldsomt å seie om kampen. Positivt for Ando sin del at han ser ut til å ha funne speleforma til tross for at den fysiske forma er litt unna endå. Såg i minutta før han vart bytta ut at han blei litt slapp. Håper verkeleg at han kan ta med seg spelet, men komme i endå litt bedre fysisk form framover, då kan det plutselig bli gøy. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Anderson er den kreative sjela på midten vi har ropt etter. Ando-Fletch fremover kan bli gull. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 PS! synes Fabio skal ta sin del av skylden ved målet også. Han var ute av posisjon :!: I alle fall håper jeg du tuller. Han var ute av posisjon? Michael Carrick mistet ballen på midtbanen og du mener at venstreback Fabio også er skyldig i baklengsmålet? Helt utrolig hvordan noen tenker.. http://www.youtube.com/watch?v=4IYqr5w9R1o Se her da. Fabio henger jo etter mannen sin hele tiden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Fabio var på vei fremover for å være med på et angrep/gå på overlapp. Han var jo ikke akkurat forberedt på at Michael Carrick skulle gjøre en juniorfeil. Det er prisen man betaler for å spille offensivt, du hadde kanskje foretrukket det motsatte? Når det er sagt så var Fabio litt rufsete i går. Særlig konseptet offsidefelle tok han rennafart og dreit i ved hvertfall én anledning. Endret 8. desember 2010 av The Hoff 3 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 PS! synes Fabio skal ta sin del av skylden ved målet også. Han var ute av posisjon :!: I alle fall håper jeg du tuller. Han var ute av posisjon? Michael Carrick mistet ballen på midtbanen og du mener at venstreback Fabio også er skyldig i baklengsmålet? Helt utrolig hvordan noen tenker.. Se her da. Fabio henger jo etter mannen sin hele tiden. Eh, ja, kanskje ikke så rart når Michael Carrick mister ballen på midtbanen, når Carrick mister ballen har United to egne spillere på rett side av ballen og det er midtstopperne våre. (pluss keeper, men han teller vi ikke med). Som United-supporter vet vi, i alle fall de fleste, at backene våre står høyt i etablerte angrep, derfor skal ikke slike pasningsfeil skje. Backene våre ligger aldri på linje med midtstopperne når vi har ballen. Når det er sagt så var Fabio litt rufsete i går. Særlig konseptet offsidefelle tok han rennafart og dreit i ved hvertfall én anledning. Jeg ble mektig imponert over Fabio i går, spesielt i 1. omgang. Det var den gangen som du nevner i innlegget ditt, men ellers synes jeg Fabio spilte en utrolig bra kamp. I pausen var jeg på grensen til henrykt over innsatsen til han og Anderson. Så klart er ikke Fabio helt der han skal være for å spille fast for United, men talentet i gutten, eller egentlig begge tvillingene, er utrolig stort. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg elsker utviklingen til begge, selv om jeg håper Fabio får seg et stikk fra bolesprøyta til Rafael. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg vet ikke hvor positivt det er med tanke på Fabios mentale psyke. Ikke sikkert han takler bol like godt som broderen. Vi risikerer jo at Fabio havner hos samme psykolog som Obertan's og trer inn i rekken blant de psykisk svakeste på jordkloden. Rafael Swarzenegger Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Eg reknar med at Fabio som no endeleg ser ut til å få litt kampar innimellom vil vokse på det og ta mykje av dei same stega som broren. Ein ting å spele mykje for reservane, men om han får meir og meir speletid også for førstelaget, så ser ikkje eg vekk ifrå at eindel brikker vil kome til å falle på plass for han. At han innimellom bommar litt på markeringar og plassering har nok på same måten som Rafael med at dei er unge, uerfarne og sinnsjukt offensive i spelestilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå