DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Berbatov får faen meg ikke lov til å score. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 VM i sjansesløsing! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Greit keeperspill. Rooney og berba finner tonen nå? VM i sjansesløsing! Keepern står jo sitt livs kamp fs. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 David De Gea? Hent 3. Valget til valencia istedet! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skal faen meg være 5 eller ingenting med Berba. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Han vil ikke score i CL, men det må virke som han prøver. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Men hallo da Berbatov?! Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Berbatov har vel scoret nok for en stund. Blir vel 8-9 kamper til neste gang igjen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha. Mus på banen. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jaja. Vi gjorde jobben og vant gruppen i alle fall! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ohh, la oss trekke Inter nå (siden vi aldri får lette trekninger uansett). Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Elendig slutt på kampen. Alt for mange feilpasninger og latterlige klareringer. Så ut som vi var redd for å gjøre noe offensivt, i frykt for kontring. Uansett, gruppevinner. Det var det som i hovedsak var målet før kampen, så vi bør være fornøyde. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Edit: Fjernet et useriøst og tåpelig innlegg. Endret 7. desember 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rolig og greit gruppevinner. Vi skulle unngå tap og klarte det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Kjenner jeg blir provosert. Berbatov går fra gud til hakkekylling på en kamp, toppscorer i Premier League. Rooney har pisset på klubben og puttet to straffemål denne sesongen, likevel går han fri for alt. The Hoff, patetisk. Jeg håper du holder kjeft når han senker gunners. Forøvrig en helt grei kamp hadde det ikke vært for sjansesløsing og slurv i forsvaret. Likevel, gruppevinner! Endret 7. desember 2010 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kjenner jeg blir provosert. Berbatov går fra gud til hakkekylling på en kamp, toppscorer i Premier League. Rooney har pisset på klubben og puttet to straffemål denne sesongen, likevel går han fri for alt. The Hoff, patetisk. Jeg håper du holder kjeft når han senker gunners. Veit, du har rett... Sorry, hadde behov for å pøse ut litt galle. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Signed Hyrlen. Det er klart, Berba skal putte på minst den ene sjangsen sin i dag, men han putter et mål og. Synd det er offside. Guittela (haha, sikkert ikke i nærheten. Målvakten til Valencia) hadde tidenes kamp som gjorde at ting så veldig mye verre ut for oss enn det det kunne vært. "Hadde vi hatt flaks" hadde dette vært en klassisk "United til gruppeseier i 3dje gir". Det er CL for faen. Og vi vant gruppa. BTW. ANDDOOOOOO!!! Spilt GUD de siste kampene. Fuck yeah, jeg har alltid elsket deg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Signed Hyrlen. Det er klart, Berba skal putte på minst den ene sjangsen sin i dag, men han putter et mål og. Synd det er offside. Guittela (haha, sikkert ikke i nærheten. Målvakten til Valencia) hadde tidenes kamp som gjorde at ting så veldig mye verre ut for oss enn det det kunne vært. "Hadde vi hatt flaks" hadde dette vært en klassisk "United til gruppeseier i 3dje gir". Det er CL for faen. Og vi vant gruppa. BTW. ANDDOOOOOO!!! Spilt GUD de siste kampene. Fuck yeah, jeg har alltid elsket deg Han hadde ikke all verdens gode redninger synes nå jeg. Men han var veldig flink til å stå plassert midt i mål. Det beste han gjorde var vel den utrusningen da Berbatov var alene gjennom. Men grei kamp av United forresten. Synd at gutta ikke helt klarer å holde hodet kaldt og stå unna da Valencia presser på for nummer 2. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kjenner jeg blir provosert. Berbatov går fra gud til hakkekylling på en kamp, toppscorer i Premier League. Rooney har pisset på klubben og puttet to straffemål denne sesongen, likevel går han fri for alt. The Hoff, patetisk. Jeg håper du holder kjeft når han senker gunners. Veit, du har rett... Sorry, hadde behov for å pøse ut litt galle. Du er tilgitt kjekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå