DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Herlig måte å gi bort rekorden på! Hvilken Første lag som holder nullen alle seks gruppespillkampene. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Målet kjem snart, me kan ikkje fortsetje å vere så uheldige/udyktige føre mål. Rooney hadde fortent betre der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Faen er det femtedommeren driver med? Klar corner jo! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Faen er det femtedommeren driver med? Klar corner jo! Hva er forskjellen? Vi har jo ingen gode cornere uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Faen er det femtedommeren driver med? Klar corner jo! Hva er forskjellen? Vi har jo ingen gode cornere uansett. Sant nok, men idiotisk å ha ekstra dommere hvis de ikke skal brukes til noe nyttig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 You just did... Veit Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) fra spøk til alvor, Carrik kan reise hjem å inn med Fletcher, Berba... njææææææææ jeg personlig vil heller ha Hernandez inn, ellers har det vært en JÆVLI frustrerende 1.omg Endret 7. desember 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hva er det folk forventer? CL er aldri lett, aldri forutsigbart. Man ser store lag slite hver eneste runde mot mindre og større lag. Vi har ikke spilt nevneverdig bra, men det er tilfeldigheter som gjør at denne kampen står 0-1 fremfor 2-0. Alene mot keeper X 2, tverrligger + rett utenfor på sjansen etterpå etc. Vi har 5 gode sjangser. Minst. Synd at det er "feil" folk som kommer til skuddmulighetene i kløna Berba og den målsky Anderson. Når det er sagt så har faktisk Berba kommet til sjangsene, Rooney virka jævlig frisk i slutten av andre og Anderson har tatt steget. En helt ny spiller. Nani trenger jeg ikke nevne lenger føler jeg, han har blitt en klassespiller. Endret 7. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Rio som skal ut? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Precaution med Rio byttet sies det. Men sug meg sidelengs at vi ikke har fått et mål ennå! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Han tvitrer nok om et par minutter hva som har skjedd. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Haha, Berba. Treffer når han ikke trenger, og vice versa. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Rart det der. ANDERSON AV ALLE!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Og folk lurer på hvorfor Andy aldri scorer for oss...? Den tar jeg på min kappe. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Så dere Rooney bitchslæppa den lille søte sotklumpen vår eller?? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 JADDA!!!!!!!! ANDERSON SON SON! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 HVA FAEN! DiGG! Men for et skudd av PArk?! Hva skjer, Park kan skyte hardt, Anderson scorer... ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå