Lucky Luciano Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Enkel hjemmeseier. Joaquin er forøvrig ikke i troppen .. Vet du hvorfor? Skadet igjen. Så han hadde en druser mot Bursaspor forrige runde. Det visste jeg faktisk ikke, trodde han bare ble hvilt. Ser uansett ikke hvordan dette Valencia-laget skal kunne skape noen problemer for dere, Joaquin borte baner vei for Pablo Hernandez og da vet alle som har sett litt spansk fotball i år hvor det bærer. Troppen forøvrig: Porteros: César, Guaita y Javi Defensas: Miguel, Ricardo Costa, Maduro, Dealbert, Mathieu y Jordi Alba. Centrocampistas: Albelda, Éver, Tino Costa, Feghouli, Pablo, Mata e Isco. Delanteros: Domínguez, Soldado y Aduriz. (sikkert noen interesserte) Endret 7. desember 2010 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mine 11: VDS Rafael Smalling* Vidic Evra Nani Carrick Scholes Giggs Rooney Hernandez * Selvom SAF har sagt at laget skal toppes, synes jeg Smalling fortjenere å spille denne etter å ha spilt helt utmerket så langt i CL. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Tipper Ferdinand-Vidic kjøres uansett. Ferguson har sagt at han stiller topper, og det er i tillegg viktig å få finpusset samarbeidet, etter en stund uten kamper. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er tross alt 6 dager til neste kamp uansett så Vidic - Rio støttes ja. Da farer jeg på butikken. Forventer lagoppstillinger og snadder innen jeg er tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Forventer lagoppstillinger og snadder innen jeg er tilbake. Ok. Amos Rafael - Ferdinand - Vidic - Fabio Nani - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov Sterkt lag, selv om vi ikke holder nullen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Amos, dritkult for gutten. Håper han får en fin opplevelse! Også superhappy med at Carrick og Anderson starter. De spilte jo glimrende mot Blackburn, og jeg tror Ferguson gjør klokt i få samspilt en fast midtbaneduo. Trodde dog Hernandez skulle starte, siden han var med på pressekonferanse og alt. Jau jau, fram med vaselinen, her skal det rævkjøres! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Forventer lagoppstillinger og snadder innen jeg er tilbake. Ok. Amos Rafael - Ferdinand - Vidic - Fabio Nani - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov Sterkt lag, selv om vi ikke holder nullen. Få den seriøse lagoppstillingen hvis den har kommet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Litt av en forvandling for Amos. For et halvt år siden spilte han Tippeliga-fotball med Molde. Benken: Kuszczak, Smalling, Fletcher, Giggs, Obertan, Hernandez, Macheda Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Den oppstillingen der er riktig den... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er seriøst som ville helvete, sjekk redcafe. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gamlefar er vel for stiv i ledda til å stå når det er så kaldt Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Fint lag! Spennende med Amos og Fabio fra start. Laget er egentlig ganske sterkt, så denne kampen bør vi vinne. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gamlefar er vel for stiv i ledda til å stå når det er så kaldt Flott kommentar Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva er oddsen på at Vidic spiller mer back enn midstopper og vi ligger i 3-4-3? Sterkt lag! Spennende med keepervalget . Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Amos var skikkelig "what the hell" med en gang. Med bedre ettertanke kan dette være noe han lever på lenge, og gjør han til en bedre keeper. Denne bør quotes om han plukker tre baller ut av nettet i kveld. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ok. Amos Rafael - Ferdinand - Vidic - Fabio Nani - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov Sterkt lag, selv om vi ikke holder nullen. Ai ai ai! Så perfekt lag. Berba, Nani og Anderson som finesse. Å se alle tre på banen er instant boner for min del. Valencia følger jeg overhodet ikke med på, men de klarer nok å gi oss god motstand i dag og, tiltross for at de spiller i bakgårsligaen sin. Ostepop, sjokkis og (Bary) bannan er klar for fortæring. Klar for fløyta nå! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ok. Amos Rafael - Ferdinand - Vidic - Fabio Nani - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov Sterkt lag, selv om vi ikke holder nullen. Hvem er det Liverpool møter i dag eller i morgen? .... Oh, wait :D Endret 7. desember 2010 av The Hoff 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Endelig en stream som funker! Takk skaperen (av streamen). Amos fra start, hva faen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kan noen PM'e engelsk stream!? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) synd for deg hvis du ikke fikk med deg det jeg postet Endret 7. desember 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå