Latias Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 VS Champions League 07-12-2010 Kl. 20:45 @ Old Trafford Vises på: Viasat Sport ---------------------------------------------------- Siste kamp i årets gruppespill. Hjemmelaget trenger kun ett poeng for å sikre seg gruppeseieren, mens Valencia vinner gruppa på målforskjell om de tar seieren. MANCHESTER UNITED Eneste laget som ikke har sluppet inn ett eneste mål i denne sesongens Champions League. Om det blir rent bur her, vil det være første gang at ett lag går hele gruppespillet uten mål imot. Kommer mest sannsynlig til å kjøre på med et sterkt lag, for innen kampstart vil det være ti dager siden det beste laget spilte sammen. Siden det også er en god del dager til neste kamp, er det ingenting som hindrer Fergie fra å kjøre med ett toppet mannskap her. Valencia, Owen og Hargreaves er fortsatt ute med skader. Mulig lagoppstilling: van der Sar Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Nani - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov VALENCIA Etter å ha ledet ligaen sist gang disse lagene møttes, har Valencia nå fallet til en 5. plass, hele ti poeng bak Barcelona. Sent lørdag kveld møter de Real Madrid borte, noe som ikke den beste oppladningen før den avsluttende gruppespillskampen. Værforholdene i England er litt annerledes enn i Spania, så Valencia skal få kjørt seg tirsdag kveld. Mulig lagoppstilling: Guaita Bruno - Maduro - Costa - Alba Joaquin - Albelda - Tino - Mata Aduriz - Soldado Tips: 2-0 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vi burde vinne denne! håper på: VDS Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Nani - Carrick - Scholes - Giggs Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Slik jeg forstår det så må vi ha minst uavgjort for å sikre gruppeseier. Da blir det vel uavgjort da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Uten kamptrådene hadde eg knapt klart å fått med meg hvilke kamper som spiltes før timene før de startet. Er digg med all info man trenger her inne hvor eg "henger". Går an å planlegge litt kampprogrammet Er ikke for ofte innom united.no. Endret 4. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Uten kamptrådene hadde eg knapt klart å fått med meg hvilke kamper som spiltes før timene før de startet. Er digg med all info man trenger her inne hvor eg "henger". Går an å planlegge litt kampprogrammet Er ikke for ofte innom united.no. Jeg vet du setter pris på at jeg setter pris (på bidragsytere), så kommer ikke utenom å rose Latias igjen. Premier league hadde jeg fått med meg alt av, men det er noe med godstemninga i disse førstepostene. Underernært på United nå, så det blir knall med kamp. Håper ikke på fullstappa verdensstjernelag, men kanskje heller en fin mix av verdensstjerner og supertalenter. Rooney og Berba kan prikke inn formen ytterligere fra Blackburn-matchen. 1 Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva jeg finner imponerende, er at vi ikke har tapt en eneste CL- el. PL-kamp i år Det blir 0-0 eller 2-0 til UTD! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 vi har heller ikke sluppet inn mål Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Tamt eller?! Jeg har jobbet 8 timer straight nå og glemmer hele tiden hva det er jeg gleder meg til. Ca en gang i timen blir jeg påmint at det er CL-kamp i dag. På storslåtte Old Trafford. Klassisk bedriten stream i dag og selvsagt, men begynner å få opp stemninga allikevel. Cheezedoodlezen er det eneste som mangler nå. Foran oppgjøret mot Valencia endrer Ferguson igjen på laget - for utrolige 150. gang på rad. Sist gang Ferguson stilte med samme mannskap i to kamper på rad var helt tilbake i mai 2008. Sjokkerende stats for min del. Aldri tenkt over det. Burde vel kunne brukes som argument for at vi kunne vært overlegne om vi hadde sluppet skadeavbrekk med 10-15 mann (desember/januar 09/10 eller høstperioden i år for å ta to nyere eksempler). Det sier også en ting eller to om troppen vår. Evra og Scholes trente ikke fult i går i følge rapportene, så mulig de blir spart. Noen som har mer info om Valencia før matchen? Jeg er ikke nervøs for at Fabio > Evra feller oss hvertfall. Da Silva-ene har hevet seg fra kamp til kamp siden i sommer. Savner tc litt i kamptrådene forresten. Denne er til han: GEEET IIINNN!! Endret 7. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 I dag blir jeg stirrende både på kamp og tribunen. Har et par kompiser som dro over i dag for å se kamp. Heldige jævler! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Enkel hjemmeseier. Joaquin er forøvrig ikke i troppen .. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 denne kampen burde vinnes lett med scoringsformen til berba Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Målet i dag må bli å holde nullen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ingen Jérémy Mathieu heller, mannen som temmet så godt Nani sist. Stor og hurtig plugg, ergo kødden å drible. Hadde vært ålright å sende ut et varskohei til Arsenal på mandag, men jeg tror vi safer inn til en typ 2-1 seier. Ingen Evra (regner jeg meg) betyr sannsynligvis at O'Shea spiller, noe som svekker oss kraftig. Tviler på at Fabio er mentalt klar igjen etter West Ham kampen, men det hadde ikke gjort noe for meg om begge Da Silva brødrene fikk tillit. Blir selvsagt puben i aften, som alltid når det er CL. En sjelden tur på macern eller et annet spisested først for å sette tonen, så er man i rute. Gleder meg som alltid svært meget. Spesielt når innsatsen er som idag. Uavgjort er greit og tap er heller ingen skandale, selv om vi mest sannsynlig må møte Barca eller Real Madrid i neste runde. Kan jo være gøy det også. Jeg har blitt rio's bitch og poster nok engang fra hans twitterkonto: We got Valencia in the CL so gonna get ready for that,come on the boys let's finish the group off in style! Enjoy PS: Ryan Giggs will make his 850th United appearance tonight if he plays #mufc Endret 7. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Målet i dag må bli å holde nullen. hvorfor ikke bare putte et par mål for å være 100% sikre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Målet i dag må bli å holde nullen. hvorfor ikke bare putte et par mål for å være 100% sikre Om vi holder nullen i dag, blir vi den første klubben noengang som har holdt nullen i alle gruppespillskampene i CL. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Enkel hjemmeseier. Joaquin er forøvrig ikke i troppen .. Vet du hvorfor? Skadet igjen. Så han hadde en druser mot Bursaspor forrige runde. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Aldri i verden om vi holder nullen i dag. 1-1 eller 2-1 som nevnt over her. 2 timer til nå. Begynner å bli fryktelig sugen på fotball. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skal bli godt med kamp igjen, men stream suger så jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå