Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får damer "ølbriller"?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg glemte at sarkasme inte fungerar på internett. Har mye kristen slekt som for lengst ville dødd ut om alkoholrus var et kriterium for å reprodusere. :)

Mistenkte nesten sarkasme i innleggt ditt, men har opplevd altfor mange som tror man må være full for å komme i kontakt med det motsatte skjønn at jeg tok en sjans :)

Lenke til kommentar
Gjest Svaret er nok ja!

Nå er det vel vitenskapelig bevist at når du drikker så blir personer opptil 20% finere.

Så det har faktisk ingenting med om hun fin eller mindre fin å gjøre. Om du vil naile hun eller ikke. For bare se på en som er vakker blir bare enda vakrere enn det hun egentlig er. Det som er cluet.

Lenke til kommentar

Kilder? Som sagt har alkohol motsatt effekt på meg (jeg blir enda mer kresen), så betviler STERKT at det finnes vitenskapelig hold i det du sier.

Noen blir lettere påvirket enn andre - om det er med eller uten alkohol er irrelevant. Mennesker er av natur forskjellige og individuelle mtp. på hva som lar hvert enkelt menneske bli påvirket. Noen "lar" seg enklere bli påvirket av alkohol, derav mange placebo-undersøkelser der folk har blitt gitt "fake" alkoholdrikker som ikke har inneholdt noe annet enn noen sterke E-stoffer med tilsatt smak og folk har blitt helt "drita".

Noen får ølbriller, noen lar seg bli revet med, andre lar det ikke skje (som undertegnede).

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Alkohol påvirker sentralnervesystemet. Konsekvens er nedsatt sanseapparat, vurderingsevne, motorikk m.m. Med andre ord blir man dårligere til å tenke konsekvens -> barn, mindre kritisk -> endret forventet damenivå, synet kan også oppleve en viss svekkelse på linje med følelse, hørsel (ingen som skrur opp stereoanlegget på fest vel) osv.

Så godt mulig at lysten øker med alkohol, men evnen reduseres. Og jada, alt her kan graderes med promillen... ;)

Lenke til kommentar

Jeg glemte at sarkasme inte fungerar på internett. Har mye kristen slekt som for lengst ville dødd ut om alkoholrus var et kriterium for å reprodusere. :)

Mistenkte nesten sarkasme i innleggt ditt, men har opplevd altfor mange som tror man må være full for å komme i kontakt med det motsatte skjønn at jeg tok en sjans :)

Det er ingen mangel på par som har blitt sammen etter å ha møtt hverandre på fest. Allerede beruset.

Det er jo også mange som møtes på jobb eller kanskje skole. Da er det jo uten alkohol, men de trenger kanskje likevel litt hjelp av kongen sjøl?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...