Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Stemmer Kaare. Jeg vet ikke om noen i min landsdel som har klart å parre seg uten å skjenke seg ned i kjelleren først. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvor gamle er dere egentlig? Det er vel nok av mennesker som møtes og blir sammen uten å være beruset? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg glemte at sarkasme inte fungerar på internett. Har mye kristen slekt som for lengst ville dødd ut om alkoholrus var et kriterium for å reprodusere. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mythbusters testet jo faktisk dette. Forøvrig så har jo Nemi (tegneseriefiguren) ofte ølbriller. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg glemte at sarkasme inte fungerar på internett. Har mye kristen slekt som for lengst ville dødd ut om alkoholrus var et kriterium for å reprodusere. Mistenkte nesten sarkasme i innleggt ditt, men har opplevd altfor mange som tror man må være full for å komme i kontakt med det motsatte skjønn at jeg tok en sjans Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hehe, jeg skjønner. Du er naturligvis tilgitt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Trur nokk det er mange ølbrillebarn her i værden Iallefall en kompis av meg som sitter i saksa etter en tilfeldig 1night Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 uh, kid på vei? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Jepp 12mnd sia så va det en fest, nå er det en extra unge i verden Lenke til kommentar
Gjest Svaret er nok ja! Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Nå er det vel vitenskapelig bevist at når du drikker så blir personer opptil 20% finere. Så det har faktisk ingenting med om hun fin eller mindre fin å gjøre. Om du vil naile hun eller ikke. For bare se på en som er vakker blir bare enda vakrere enn det hun egentlig er. Det som er cluet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Kilder? Som sagt har alkohol motsatt effekt på meg (jeg blir enda mer kresen), så betviler STERKT at det finnes vitenskapelig hold i det du sier. Noen blir lettere påvirket enn andre - om det er med eller uten alkohol er irrelevant. Mennesker er av natur forskjellige og individuelle mtp. på hva som lar hvert enkelt menneske bli påvirket. Noen "lar" seg enklere bli påvirket av alkohol, derav mange placebo-undersøkelser der folk har blitt gitt "fake" alkoholdrikker som ikke har inneholdt noe annet enn noen sterke E-stoffer med tilsatt smak og folk har blitt helt "drita". Noen får ølbriller, noen lar seg bli revet med, andre lar det ikke skje (som undertegnede). Endret 16. desember 2010 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg får helt klart ølbriller. Fy faen når jeg har drukket nok kan jeg ta dyr bakfra liksom! Heldigvis går jeg fortsatt etter de jeg faktisk syns er fine. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Handler nok om at man blir kåtere i fylla enn at folk ser finere ut, noe som hestekølle viser på en elegant måte over her Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alkohol påvirker sentralnervesystemet. Konsekvens er nedsatt sanseapparat, vurderingsevne, motorikk m.m. Med andre ord blir man dårligere til å tenke konsekvens -> barn, mindre kritisk -> endret forventet damenivå, synet kan også oppleve en viss svekkelse på linje med følelse, hørsel (ingen som skrur opp stereoanlegget på fest vel) osv. Så godt mulig at lysten øker med alkohol, men evnen reduseres. Og jada, alt her kan graderes med promillen... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Selvfølglig får de det! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg glemte at sarkasme inte fungerar på internett. Har mye kristen slekt som for lengst ville dødd ut om alkoholrus var et kriterium for å reprodusere. Mistenkte nesten sarkasme i innleggt ditt, men har opplevd altfor mange som tror man må være full for å komme i kontakt med det motsatte skjønn at jeg tok en sjans Det er ingen mangel på par som har blitt sammen etter å ha møtt hverandre på fest. Allerede beruset. Det er jo også mange som møtes på jobb eller kanskje skole. Da er det jo uten alkohol, men de trenger kanskje likevel litt hjelp av kongen sjøl? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg nekter ikke for at alkohol har ført mange sammen, jeg mener bare at alkohol ikke må være en utløsende faktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg