Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får damer "ølbriller"?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når menn snakker om ølbriller handler det vel oftest om at de har hatt seg med noen de ellers ikke ville funnet attraktive, eller at de rett og slett vil få det til å se ut som de har "høyere standard" enn det som er tilfelle. Kvinner har det nok mye på samme måte, men når vi ikke hører like mye den slags fra dem tror jeg rett og slett det kommer av at den typen skitsnakk er vanligere blant menn, i hvert fall utenfor helt fortrolige kretser.

Lenke til kommentar

Hahah! Jojo seff ser den. Men om dei får "the goggles" som vi får. Sku tru vi karer får brillene skalerende med øl/drinken vi tar.

Ijaff virker sånn på meg da :p

feks. Fylle på med shots, så plutselig så er dudn pen. Eller om at det skjer gradvis.

Jøss dette høres ut som en date/rape dude spørsmål. Men jeg lurte faktisk på det vitenskaplig vis.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Jeg tordde en fyr jeg fant var dritkjekk, men dagen ettepå var han ikke akkurat stygg, men han var ikke dritkjekk heller:P Og for meg blir det verre dess mer jeg drikker :p

Lenke til kommentar

Hadde jo vert rart om det ikke gjaldt begge kjønnene.

Kan aldri komme på at jeg har hatt ølbriller. At jeg har drukket noen fin. Nei.

Har vel sånn opplevd det skikkelig en gang da jeg var på et utested i tyskland og vennen min knipset et par bilder av to jenter der, dem så den kvelden helt greie ut, når jeg så på bildene i ettertid var dem ikke direkte stygge, men så mindre greie ut en IRL den kvelden liksom.

:p

Sånn utenom det har jeg sikkert opplevd det flere ganger, men kanskje ikke sett personene jeg så i edru tilstand etterpå, og da er det jo vanskelig å vite. Ellers har jeg ikke lagt merke til det på personer jeg kjenenner, tror jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...