MrLuni Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja? Hører alltid at menn som snakker ølbriller, men aldri jentene! Sup with that? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Når menn snakker om ølbriller handler det vel oftest om at de har hatt seg med noen de ellers ikke ville funnet attraktive, eller at de rett og slett vil få det til å se ut som de har "høyere standard" enn det som er tilfelle. Kvinner har det nok mye på samme måte, men når vi ikke hører like mye den slags fra dem tror jeg rett og slett det kommer av at den typen skitsnakk er vanligere blant menn, i hvert fall utenfor helt fortrolige kretser. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 jepp sant... Spurte en veninne for 1time siden, og ho fikk "ølbriller" etter shots. Men det va jo hun da... Så mannjfolk! Få shots i damene! Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 4. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 4. desember 2010 Hvorfor tror du ellers vi sjenker dem? 25 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hahah! Jojo seff ser den. Men om dei får "the goggles" som vi får. Sku tru vi karer får brillene skalerende med øl/drinken vi tar. Ijaff virker sånn på meg da feks. Fylle på med shots, så plutselig så er dudn pen. Eller om at det skjer gradvis. Jøss dette høres ut som en date/rape dude spørsmål. Men jeg lurte faktisk på det vitenskaplig vis. Endret 4. desember 2010 av MrLuni Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror ikke det er synet som blir "blurry" og jentene som ser penere ut om man får nok innabords. Det går mer på at man ikke klarer å kontrollere de seksuelle lystene, og tar det man får. Jenter har jo såvidt jeg vet også slike lyster. Burde fungere begge veier. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Alkohol fører til at man man blir mindre kritisk til assymetri, inkludert i ansikter. Det resulterer i at ansikter blir mer symmetriske gjennom "ølbriller", og dermed mer attraktiv. Gjelder begge kjønn. 6 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, det gjør vi. 2 Lenke til kommentar
Gjest jente Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg tordde en fyr jeg fant var dritkjekk, men dagen ettepå var han ikke akkurat stygg, men han var ikke dritkjekk heller:P Og for meg blir det verre dess mer jeg drikker Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kanskje fordi noen menn liker og snakke om hvor mange de har hatt seg med, mens damene er mer diskré? Jeg har vel hatt ''øl briller'', men går aldri rundt og snakker om det. Endret 5. desember 2010 av Sandra Sundet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan aldri komme på at jeg har hatt ølbriller. At jeg har drukket noen fin. Nei. Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Finnes det noe forskning rundt dette fenomenet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Joda http://news.bbc.co.uk/2/hi/4468884.stm 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hadde jo vert rart om det ikke gjaldt begge kjønnene. Kan aldri komme på at jeg har hatt ølbriller. At jeg har drukket noen fin. Nei. Har vel sånn opplevd det skikkelig en gang da jeg var på et utested i tyskland og vennen min knipset et par bilder av to jenter der, dem så den kvelden helt greie ut, når jeg så på bildene i ettertid var dem ikke direkte stygge, men så mindre greie ut en IRL den kvelden liksom. Sånn utenom det har jeg sikkert opplevd det flere ganger, men kanskje ikke sett personene jeg så i edru tilstand etterpå, og da er det jo vanskelig å vite. Ellers har jeg ikke lagt merke til det på personer jeg kjenenner, tror jeg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Dama jeg traff på byyn i helga må ha hatt ølbriller Endret 14. desember 2010 av Hille 6 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 haha! Good for you! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Heller aldri opplevd ølbriller. Stygge jenter blir ikke pene uansett hvor mye man drikker. Jeg tror faktisk jeg blir mer "kritisk" i fylla. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Selvfølgelig får de ølbriller. Hvordan skulle det ellers blitt født nok unger ? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nja... Er vel som oftest det indre det kommer ann på når man bestemmer seg for å få barn? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nja... Er vel som oftest det indre det kommer ann på når man bestemmer seg for å få barn? Folk må jo uansett treffe hverandre først. Hadde ikke skjedd mye uten Kong Etanol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg