Gå til innhold

SWG Hvilken Galaxy skal du starte på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er dette kommet til europa/norge enda eller må man bestille utenlands?

og hva koster det?

En må bestille fra Statene og det kan koste en del i shipping, pluss du får ikke support hvis det er noe galt med cd'en(siden det er oversjøs) men enhver Star-Wars galning vil ha dette uansett hvor på kloden en må bestille

Hittil har jeg funnet 2 steder hvor de shipper internasjonalt :

EBGames

Gamestop

8)

Lenke til kommentar

Bestilte det fra ebay for 2 dager siden. Ringte meg fra Gardemoen idag og måtte ha min tilatele for å fortolle det. Så skulle komme med budbil idag eller imorra. Kommer til å spille på Radiant sammen med en del fra min AO guild...Gleder meg :D

Lenke til kommentar
må man betale månedspris når man spiller på en uoffesiell server?

Det er bare offesiell servere...tror ikke mange kan hoste dette på private servere. Du har heller ikke tilgang til noe programvare for å sette det opp.

Dette kommer nok aldri vil jeg tro :(

når kommer det til norge?

Har ikke sett noe offesiell europa release....Kommer egene servere for oss (Europa) men tviler på at jeg flytter over når jeg først har started :-?

Lenke til kommentar
må man betale månedspris når man spiller på en uoffesiell server?

Han mente at det er en uoffisiel Europa server

siden det ikke er noen direkte servere som ligger i Europa.

Men de fleste europeiske spillerne spiller der.

Lenke til kommentar

Som mange har spurt før, men som jeg ikke har funnet svar på er om det er noen vits i å vente til det kommer til europa? Kan man likesågreit bestille fra gamestop?

Håper noen kan svare meg på dette.

Edit: fannt ut hvor mye det kostet pr. måned.

Lenke til kommentar
Som mange har spurt før, men som jeg ikke har funnet svar på er om det er noen vits i å vente til det kommer til europa? Kan man likesågreit bestille fra gamestop?

Håper noen kan svare meg på dette.

Edit: fannt ut hvor mye det kostet pr. måned.

Det vil ta mange måneder, trolig kommer det ikke før neste år. Bruk Gamestop.com, det kan jeg anbefale.

Og spill på Eclipse. Virker som et bunnsolid community der, og det er mange på til våre tider, da serveren er uoffisiellt europeisk.

Lenke til kommentar

Bestilte fra EBGames, de måtte ha en egen email med ekstraopplysninger som de skulle bruke opptil 5 dager på å sjekke ut :o

Hadde egentlig ikke tenkt til å bestille siden alle sier det er så mye bugs i spillet, men kompisen min klarte å overtale/true meg til å skaffe det :oops:

Begynner å bli lei PS allerede også så da overlever jeg nok noen bugs her og der. (Begynte å spille AO fra beta, så hvor ille kan det egentlig være) :lol:

Blir jo såklart eclipse på meg også så vi sees nok ingame fra 24 Juli. (Da PS kontoen min går ut) :D

PS! Kommer det noen omtale snart Erling?

Lenke til kommentar
Bestilte fra EBGames, de måtte ha en egen email med ekstraopplysninger som de skulle bruke opptil 5 dager på å sjekke ut :o

Hadde egentlig ikke tenkt til å bestille siden alle sier det er så mye bugs i spillet, men kompisen min klarte å overtale/true meg til å skaffe det :oops:

Begynner å bli lei PS allerede også så da overlever jeg nok noen bugs her og der. (Begynte å spille AO fra beta, så hvor ille kan det egentlig være) :lol:

Blir jo såklart eclipse på meg også så vi sees nok ingame fra 24 Juli. (Da PS kontoen min går ut) :D

PS! Kommer det noen omtale snart Erling?

Og skrive en omtale av spillet i en så tidelig fase er som og skrive omtale av et helt spill ved og spille demoen.

Lenke til kommentar
Er det utgitt så er det utgitt. AO fikk jo 2 reviews de fleste steder, en ved launch og en etter 6 måneder.

Jepp, så også her på Gamer.no. Det ville vært galskap og uproft å skrive omtale av et MMORPG etter 2-3 ukers spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...