Gå til innhold

Julegavetips til kvinnelig kjæreste!

Anbefalte innlegg

Glem alt negativt du har hørt om forhold. Det er kun EN ting som gjør forhold vanskelige. Nemlig å kjøpe gave til dama. Min er i dette tilfellet 17, og jeg er en 18 år gammel gutt med 2000 spenn å shoppe for. Hva i all verden skal jeg kjøpe til henne? Hun sier hun liker smykker forresten, så om noen jenter her vet om noen fine så spytt ut :thumbup: Ellers er alt av tips uansett pris og bruksområde velkomment. Absolutt alt!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer vel egentlig helt an på hun, egentlig. Hvordan er hun som person? Enkelte jenter hadde sikkert heller foretrukket et av disse mini-helikopterene med fjernkontroll, mens andre heller ville blitt glad for hudprodukter e.l.

Sminke/krem o.l. bør du uansett være litt forsiktig med, med mindre hun ønsker seg det eller du vet at hun bruker en spesiell type. Slikt kan tolkes som at du mener hun har behov for det. Rynkekrem er sikkert ikke så artig å få i en alder av 17, heller. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall gi dama parfyme ;)

Er det ikke lett at hun tolker det som nevnt ovenfor? At hun trenger det? :p

Kjæresten min er ganske relaxed av natur, og går en dag i snowboarderklær, og en annen dag i normale jenteklær. Hun er absolutt ingen guttejente, men hun sier selv at hun ikke liker sånne korte smykker fra gullsmeden. jeg trenger noe skikkelig bra, som hun ikke kunne fått av hvem som helst ellers også!

Lenke til kommentar

Spar pengene dine.

Finn et bilde av et hjerte på nettet. Skriv det ut i hundre små eksemplarer. Skriv (for hånd) en ting du liker ved henne, liker å gjøre med henne, etc. på hver av dem. Legg i en konvolutt og forbered deg på den beste reaksjonen du kan få.

Lenke til kommentar

nå som nettopp Cataclysm har kommet ut ville jeg kjøpt en til deg selv og en til dama di. du kan la henne spille magician mens du kan være en som healer magician (mage, warlokk)

det er ganske lett å spille wow nå. mange jenter liker det.

det er også sosialt når man snakker på teamspeak med andre som spiller. dere kan spille på RP server som meg der dere kan gå 17mai tog og feire jul og påske. det er masse forskjellige ting dere kan gjøre sammen der på spillet. :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg skal ihvertfall gi dama parfyme ;)

Er det ikke lett at hun tolker det som nevnt ovenfor? At hun trenger det? :p

Kjæresten min er ganske relaxed av natur, og går en dag i snowboarderklær, og en annen dag i normale jenteklær. Hun er absolutt ingen guttejente, men hun sier selv at hun ikke liker sånne korte smykker fra gullsmeden. jeg trenger noe skikkelig bra, som hun ikke kunne fått av hvem som helst ellers også!

Hun har sagt at hun ønsker seg parfyme så vil tro at hun ikke tolker det slik ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...