andersz Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 MORN... Det står mange steder på nettet at det skal være 2 fargeskjermer på samsung v200... Men det er jo bare to farger på den lille skjermen... Er det sånn det skal være eller går det ann å stille inn på noe?... Lurer også på hvordan man har på lyset til den lille skjermen når det er mørkt!.... mvh Lenke til kommentar
Vietboy Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 det går ann å stille lystyrken på den lille sjermen du sår på lyset i mørket ved å holde volumknappen i 1 sec, så skal den begynne å lyse:) :wink: Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 v200 har 1 fargeskjerm.. men s300 har to, både den interne og eksterne Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 kan dere som har den si om man kan sende bildene man tar, til en epost? og hvordan det blir? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 en kamerat av meg har denne... og eg må bare si meg imponert over kvaliteten, på alt eneste eg vil peke fingeren på er batteriet. batteriet hans varer ikke en dag en gang. bare for å dele en erfaring :wink: Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ok,men det besvarte ikke spørsmålet mitt som står høyere opp på siden... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Man kan ikke legge inn nye ord i ordboken. Det er et problem. Et annet er batteriet som var nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Vietboy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja ,det går på v 200 du kan sende bilder til en e post ganske enkelt Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 så det er med andre ord ikke noen problemer med å sende bilder du tar med mobilkameraet til pc? i enkelte tester virker det som det absolutt ikke går an osv... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 litt høyere på siden står det, 480x640 det er jo samme som nokia, blir dermed bildene like fine&store til en epost? det er egentlig det jeg trenger med en mobil.å ta bilder og sende... 3650 er fin,men jeg spiller aldri heller ikke bruker wap etc.. så...da er jo alle de finessene bortkastet,noen ønsker en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå