Ornesking Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Vil Starcraft 2 fungere på denne pcen? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610091#extra Endret 4. desember 2010 av Ornesking Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hvilken PC? Jeg ser nå hvilken maskin du prøver å linke til, og den vil duge til SC2, men ikke stort mer heller. Gamingytelse på laptop koster gjerne skjorta, men til ditt bruk virker den som et veldig greit kjøp. Endret 4. desember 2010 av srbz Lenke til kommentar
Ornesking Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Hvilken PC? Jeg ser nå hvilken maskin du prøver å linke til, og den vil duge til SC2, men ikke stort mer heller. Gamingytelse på laptop koster gjerne skjorta, men til ditt bruk virker den som et veldig greit kjøp. Så hvilke innstillinger kan jeg kjøre på ? Er amdprosessoren god nok? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 EG vil tippe prosessoren dra litt ned, med-high hviss du tåler litt lav fps. Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 amd-prosessoren fungerer veldig bra. Vet ikke helt hvordan ytelsen på i5-prosessoren er i forhold. Starcraft 2 er ikke et spill som krever veldig mye, så du vil kunne spille det på relativt høye instillinger med disse oppsettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå