Dinger Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg må reinstallere Windows på maskinen, og har valget mellom Vista 32 som jeg kjøpte (og ikke har hatt problemer med, alt i alt fornøyd) eller W7 piratkopi. Nå er jeg ikke helt blåst, men kan forholdsvis lite om data. Jeg liker å kunne klikke ja på spm om oppdateringer uten å måtte være paranoid... Så hva sier folket? Endret 4. desember 2010 av Dinger Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det beste er at du stiller spørsmålet ditt, så får folk heller la være å svare hvis de har et problem med det. Retningslinjene forbyr ikke diskusjoner rundt piratkopier, men (detaljerte) forklaringer på hvordan man piratkopierer. Lenke til kommentar
Dinger Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Det beste er at du stiller spørsmålet ditt, så får folk heller la være å svare hvis de har et problem med det. Retningslinjene forbyr ikke diskusjoner rundt piratkopier, men (detaljerte) forklaringer på hvordan man piratkopierer. Takker for oppklaringen, Runar. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Om du kan det, så er det ikke noe problem med piratkopier. Er vell det eneste jeg kan si her uten å bryte reglene Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Et kjent problem med piratkopier er at de kan komme med ferdig installert malware. Og det er jo ikke noe særlig kjekt. Ville derfor valgt Vista. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Et kjent problem med piratkopier er at de kan komme med ferdig installert malware. Og det er jo ikke noe særlig kjekt. Ville derfor valgt Vista. Har ikke opplevd dette så jeg tviler på at det er et stort problem. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Anbefaler deg å enten insatallere vista eller kjøpe win7... Tror ikke det er en god ide å gå for piratkopiert OS... En annen mulighet er jo å installere Linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå