Gå til innhold

Fabregas/Nasri bedre enn Xavi/Iniesta?

fahmi123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal si meg enig i at Xavi og Iniesta er oppskrytt, men det er riktig som visse sier. Nasri og Fabregas er like gode på sitt beste, men over tid så er de for ustabile

Fantastiske fotballspillere blir alltid oppskrytt av media, det være Xavi, Iniesta, C. Ronaldo, Messi, Solskjær eller Zlatan.

Men det er jo en grunn til at de blir oppskrytt, og det er at de dominerer på midten til et av verdens beste lag, de har vunnet La Liga 3(?) år på rad og de var med og knuste United i en CL-finale et par år siden.

Aner egentlig ikke helt hvorfor du synes de er oppskrytt, men jeg tipper det er fordi du har bestemt deg innerst inne for å hate Barcelona. Av en eller annen uforklarig grunn.

Vart vi knust?

Lenke til kommentar

Desverre, men ja. Bortsett fra en lovende start på kampen hadde vi aldri noe å by på.

Fanboy

De er midtbanepar på verdens beste klubblag, de er midtbanepar på verdens beste landslag. Så ja, de er verdens beste midtbanepar.

Om sånne ting var målestokken. Hvor på lista er Gerrard? Jeg vil påstå at han er mye bedre enn Xavi men har ikke vunnet en dritt

Lenke til kommentar

Fabregas er best. Han har et større potensiale enn de to. Er allerde omtrent like god, er 23 år og kaptein på Arsenal

Så fordi han kan bli bedre enn Xavi fordi han er yngre så er han bedre? Jeg gjetter at Fabregas er bedre en Xavi om feks 8 år, men det har da sine naturlige grunner da Xavi har lagt opp og Fabregas fortsatt spiller...

Er ikke dårlig å være kaptein på Arsenal i en alder av 23, men så er faktisk ikke Arsenal så altfor store i internasjonal sammenheng heller.

Lenke til kommentar

Greit at Nasri har hatt en god sesong så langt, men verken han eller Cesc (eller hvilket som helst midtbanepar i verden for den saks skyld) kan måle seg opp mot maskineriet Xavi/Iniesta. De møter opp, aldri skadet, gjør jobben og går hjem. Og så gjør de det samme hver eneste kamp resten av sesongen. Xavi > Iniesta > Cesc > Nasri. Når det er sagt, så hadde jeg likt å se hvordan Xavi/Iniesta hadde gjort det i PL. En mer fysisk krevende liga, så det er ikke sikkert at de hadde dominert like mye her.

Tenk å ha et så stort luksusproblem for treneren til Spania. Han har Xavi, Iniesta og Cesc som alle kan spille sentralt på midten. Så har han Alonso, som garantert hadde vært fast på de fleste andre landslagene. Sergio B er også et greit alternativ (grei spiller, men overspillingen hans er til å grine av). Silva, Cazorla og Navas er også spillere som kjemper om å få plass på den midtbanen. Latterlig mange som kjemper om få plasser.

Lenke til kommentar

Desverre, men ja. Bortsett fra en lovende start på kampen hadde vi aldri noe å by på.

Fanboy

De er midtbanepar på verdens beste klubblag, de er midtbanepar på verdens beste landslag. Så ja, de er verdens beste midtbanepar.

Om sånne ting var målestokken. Hvor på lista er Gerrard? Jeg vil påstå at han er mye bedre enn Xavi men har ikke vunnet en dritt

Troll.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Greit at Nasri har hatt en god sesong så langt, men verken han eller Cesc (eller hvilket som helst midtbanepar i verden for den saks skyld) kan måle seg opp mot maskineriet Xavi/Iniesta. De møter opp, aldri skadet, gjør jobben og går hjem. Og så gjør de det samme hver eneste kamp resten av sesongen. Xavi > Iniesta > Cesc > Nasri. Når det er sagt, så hadde jeg likt å se hvordan Xavi/Iniesta hadde gjort det i PL. En mer fysisk krevende liga, så det er ikke sikkert at de hadde dominert like mye her.

Tenk å ha et så stort luksusproblem for treneren til Spania. Han har Xavi, Iniesta og Cesc som alle kan spille sentralt på midten. Så har han Alonso, som garantert hadde vært fast på de fleste andre landslagene. Sergio B er også et greit alternativ (grei spiller, men overspillingen hans er til å grine av). Silva, Cazorla og Navas er også spillere som kjemper om å få plass på den midtbanen. Latterlig mange som kjemper om få plasser.

De hadde iallefall ikke noe problem med å overkjøre midtbanen til United. Spillerforståelsen på disse to er så stor, at de kunne lyktes i hvilken som helst klubb i verden. Vi snakker om de to klart beste sentrale midtbanespillerne i verden. De spiller på verdens beste lag, og på verdens beste landslag.

At noen i hele tatt prøver å sammenligne nasri/fab med Xavi/iniesta er latterlig spør de meg. De når de ikke opp til knærne engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...