RuneON Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hei. Noen som kan tipse om hvordan jeg kan få vekk den "pillen"(mentos) i bunnen av flasken? Har prøvd litt i gimp, men fikk det ikke til. Har bare Gimp til å redigere med. (kan legge ut i annet format hvis det skulle være noe behov for. Endret 4. desember 2010 av RuneON Lenke til kommentar
RuneON Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 jA, sånn ja. men hva gjorde du? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Brukte patchtool i photoshop. Det er forøvrig et merkbart blått kunstig felt i bildet på høgresida av glasflaska. Lenke til kommentar
RuneON Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Brukte patchtool i photoshop. Det er forøvrig et merkbart blått kunstig felt i bildet på høgresida av glasflaska. Hmm. får se om jeg kan finne noe som ligner i gimp. Ser flekken nå, ja. Skal fjerne Takker Edit: Det blå feltet ser ut til å være der på originalbildet, om vi snakker om det samme, da. Noen ide om hvordan jeg kan få det vekk? Endret 4. desember 2010 av RuneON Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå