alex100 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hva kan jeg bruke til å kjøle Chipsettet på mitt Asus A7N8X Deluxe? noen forslag til vifter? skal bestille noe fra microplex, så det hadde vert fint om noen fann noe der i fra. takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Northpole Power Pack fra 3dfxcool.no Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 fins det noe jeg kan bruke fra microplex? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 ikke som er i nærheten av like god Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei Volcano 11 er et meget godt valg. Fikk toppkarakter i testen på overklokking.no. Den er billigere på databutikken enn på microplex Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Eh, vil jo ikke akkurat si at Volcano 11 er noe bra valg som chipsettkjøler. For CPU er den nok bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå