magga6 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hei, har problemer med altibox nettet mitt, "skl" som lever nettet har skifta heima sentral 3 gonger men problemet er enda. problemet går ut på at eg detter ut av netter kvart 5min på både trådlaus og kabel.....etter at eg detter ut kommer nettet tilbake igjen på under 2 sek. veit noken kva som kan vera problemet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kanskje ruteren din er problemet? Lenke til kommentar
magga6 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) gløymte å sei det, men dette skjer på alle pc i huset, og dei har skifta heimasentralen (router) 3 gonger. kan spenningen til huset ha noe å si? veit det kan høyres dumt ut, men spenningen i huset våres er høy (pærer går heile tida) Endret 4. desember 2010 av magga6 Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 dersom du mistenker at problemet er spenningen i huset bør du prøve å sette på en ups på hjemmesentralen. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva har dette med nettverk (bedrift) å gjøre? Høres ut som du har en hjemmesentral som ikke er helt god. Jeg ville sjekket spenningen du har i strømnettet. Lenke til kommentar
magga6 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Beklager fant ikkje internett og nettverk på "Data" og var ganske pissed atm pga av WoW of disconnect :S Ska få sjekket den Takk folkens ^^ Hva har dette med nettverk (bedrift) å gjøre? Høres ut som du har en hjemmesentral som ikke er helt god. Jeg ville sjekket spenningen du har i strømnettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå