Gå til innhold

Mist 800W ødelagt?

Anbefalte innlegg

Har hatt noe problemer med pcen i det siste, og så kom jeg over en post her eller en annen plass om at PSUen kanskje kunne ha svingninger i spenningen. Så jeg lurte på om det kan være slik hos meg og. Her er et bilde fra BIOSen med power control.

imag0029j.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det bare 3.3V og 12V av de spenningene du ser der som PSU'en er opphavet til. De andre blir laget på HK'et. Nå er heller ikke slike spenningsavlesninger alltid like nøyaktige (les korrekte), slik at de bør måles med et multimeter om en er i tvil.

Lenke til kommentar

Ser greit ut for min del det der, og ganske likt det jeg leser av med AIDA64 fra Windows her hos meg. Har selv samme PSU, og har ikke noen problemer med stabilitet. Verdiene har ligget på dette siden i fjor sommer, og har tilgode å ha hatt noen problemer.

Hva slags problemer har du hatt med PC'n?

Lenke til kommentar

Ofte slike artifacts som dette, eller at skjermbildet fryser helt og blir en farge, gjerne en det er mye av fra før av.

artifacts.png

Skjer med begge 5870ene jeg har, i lag og alene, litt forskjellige typer errors avhengig av hvilket kort det er. Her har du resten av maskingjengen slik du vet det. Har kjørt memtest og uten å få noe feil så jeg kunne se.

Maskinvaren min er:

Gigabyte 790FXTA-UD5

AMD Phenom II X4 955

Corsair TWIN3X 1600Mhz 4GB

Mist 800W

XFX Radeon HD5870 'XXX'

XFX Radeon HD5870

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...