fiskercool Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Hei Har hatt min Bmw 318i 99 mod, i snart ti måneder. Der var et stereoanlegg i bilen fra før når jeg kjøpte den. Nå kommer det opp "error-12" på min Pioneer DEH P9400MP som var montert. Får høre på radio, men ikke på CD (Cd'ene er rene, og har ikke riper.) Må jeg kjøpe ny? Hvis jeg må kjøpe ny, må jeg bytte hele dritten, eller kan jeg bare bytte "displayet" det man kan ta av og på. Og hvis jeg må kjøpe ny, må jeg ha akkurat samme, eller kan jeg kjøpe en fra pioneer med usb tilkobling? Snakker om selve displayet nå. Takker for svar. Endret 4. desember 2010 av pistasj Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Error 12 er "Scratched disc/dirty disc" eller elektrisk/mekanisk feil. Siden platene er fine, så er det mest sannsynlig elektrisk/mekanisk feil, og en løsning kan være å skru tenningen av og på, og bytte til radio så tilbake til cd, men dette virker det som du har testet, så da er nok noe i stykker, laser feks. Er det en bitte liten reset knapp på spilleren (bak displayet) så kan du prøve å trykke inn den også. Skal du bytte, så må du bytte hele spilleren, feilen sitter neppe i displayet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå