usynligomnatten Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! Jeg har bygget meg ny PC og den skal ligge på rommet mitt i 2. etasje. Av den grunn har jeg ikke noen som helst mulighet til å få ordnet en kablet forbindelse. Jeg lurer derfor på om noen kyndige her på forumet kan hjelpe meg med å finne en trådløs adapter/nettverkskort til under 500 kroner? Ruteren min er av typen DIR-655 fra D-Link om det skulle være til hjelp. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Her er et søk fra prisguiden. Lenke til kommentar
djzwa3t Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Holder lenge med et billig USB-nettverkskort kjøpt på Ebay. Får det billig fra f.eks. Hong Kong Denne her har 54Mbps og koster $0,99 og $4,73 i porto. Ifølge kursen idag, blir det 34kr og 32 øre totalt USB WiFi Wireless Network 54M 802.11G Internet AdapterMen det er et alternativ når du har god tid og heller vil spare noen kr enn å betale flesk her i norge Har ventet opptil en mnd fra jeg har bestillt til jeg hadde det i postkassen Ebay er et supert sted for å handle billig elektronikk fra Japan/Kina ^^ Men pass på linjehastighet og hastigheten på USB-porten. Internettleverandøren spesifiserer hastigheten i megabit per sekund (Mbps) Det skal ikke være noe problem siden dette er snakk om en ny pc USB 1.0 - 1.5 Mbps. USB 1.1 - 12Mbps USB 2.0 - 480Mbps De USB-adapterne jeg har vært borti har som regel hatt en hastighet på 54Mbps. Endret 20. desember 2010 av djzwa3t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå