spetwols Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Lurer på om det er et sted som leier ut kameraer i oslo ? som thorn nesten, men de har jo ikke butikker lengre. og jeg trenger kamera idag. Trenger kun et lite kamera, som jeg skal ha med meg på konsert. Der får man ikke med seg noe proffe greier inn uansett. Bare et lite hd cam jeg trenger. Noen som vet om??? Tusen takk for svar! Eller om noen kansje har et å låne meg, så kan jeg betale litt for å låne det? i oslo område. konserten er i kveld! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Håper det ikke er for seint. Men du kan leie/høre med noen av disse: Fotovideo Video 4 - Oslo TV-Team (usikker på om det er kun er proff kameraer) Lykke til! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kan også alltid kjøpe dyreste kameraet på Elkjøp eller Expert, og returnere det og få pengene tilbake innen 30 dager. Hvis noen bestemmer seg for å gå den veien vær ihvertfall så fin og pakk den inn og ikke skad noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå