ToneEM Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har en Acer Aspire 8930gmed Vista. Oppgraderte Adobe Reader, og oppdaget at noen av skrivebordsikonene ble inaktive, og Adobe Reader fusket. Slo av pc'en, og da jeg slo den på igjen, ville ikke Vista boote. Fikk feilmelding om at det kunne skyldes hardware ller software-feil, og beskjed om å sette inn oppstarts-cd. Men jeg har jo ikke noe slikt! Må jeg bite i det sure eplet og resette tilbake til fabrikkstandard, og dermed gå tilbake til yngre steinalder, eller er det noe annet jeg kan gjøre? Joda, jeg har en backup, men den er noen måneder gammel, så da mister jeg en del epost og bilder...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er flere muligheter for å hente filer fra disken. Du kan brenne en Linux CD som du booter med (såkalt live-CD). Eller du kan koble disken til en annen PC, f.eks med USB adapter. Vista oppstart CD kan man også lage selv. http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå