Veltins Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg har sånn kort du kan få når du er 13 år - kan jeg bruke det til å dta ut penger i London? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja. Hvilken bank har du? I f.eks spv kan du bestemme i hvilke regioner kortet skal virke på, f.eks i norge, norge og usa, norge og afrika osv.. Husk å "låse opp" for det landet du skal til. Som oftest kan du ta ut der du vil, men du vil få gebyr sannsynligvis.. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg har postbanken - er alt åpent der :/? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Du får sende epost og spørre. Evt spør foreldrene dine. (Antar du er 13 år og bor med en eller begge foreldrene dine siden du har "sånt kort du får når du er 13 år".) Vet ikke med postbanken, bruker ikke den banken. Det beste vil være å sende epost og spørre de. Lenke til kommentar
Veltins Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for hjelpen! HAr sendt en mail. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Flott! Ha en videre fin dag! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for hjelpen! HAr sendt en mail. Vil anta at du får en link til svar. Muligens denne. (og da vet du hvor du skal lete neste gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå