Gå til innhold

*reklame fjernet*


Nostalgia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal vi bruke det, når vi har akkurat samme mulighet her, i tillegg til massevis av brukere?

 

Har dessverre ikke bedt deg melde deg på der! Men den er tilpasset å legge opp bilder!

Og jeg ser ikke noe "Galleri" her.. såeh...

Nå ser jeg at det er et galleri, men jeg ser ikke jeg noen bilder på Chatzor, såeh... Og tre registrerte brukere? Lykke til!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi bruke det, når vi har akkurat samme mulighet her, i tillegg til massevis av brukere?

 

Har dessverre ikke bedt deg melde deg på der! Men den er tilpasset å legge opp bilder!

Og jeg ser ikke noe "Galleri" her.. såeh...

Nå ser jeg at det er et galleri, men jeg ser ikke jeg noen bilder på Chatzor, såeh... Og tre registrerte brukere? Lykke til!

 

Si det sånn; Starta for 3 dager siden, så er litt vanskelig å få 5000 medlemmer på 3 dager ;) og jeg har ikke tid til å laste opp 2000 bilder, siden jeg koder og ordner!! Men det fult lov til å ta seg tid til å registrer seg og legge opp bilder, mener jeg!

skader ingen, eller har ikke hørt om noen skader enda :p hahah

Lenke til kommentar

Vennligst les retningslinjene, og legg spesielt merke til punkt 1 og 5:

 

Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.

 

Tråden stenges. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...