Peroy Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Her er får vi se at telefonen kjører Android 2.3 og har en utskyvbar spillkontroll. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Er dette en telefon med spillmulighet eller en spilldings med telefonmulighet? (Hva er dingsens tiltenkte hovedfunksjon) Den ser forresten ganske tjukk ut. Endret 4. desember 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er en mobiltelefon med uttrekkbare spilltaster istedenfor qwerty. Ser det ut som. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er ganske sikker på at dette er en telefon som lett kan falle mellom to stoler. Men det avhenger nok også mye av hvor god nettbutikken til denne telefontjenesten blir. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Utrolig stygg sak... 1 Lenke til kommentar
Androod Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Alt som kjører android, er vakkert Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Og det feltet mellom tastene er vel to touch-baserte joysticker, regner jeg med? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ser alt for stor og tung ut for å ha i lommen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Første jeg tenkte var: Tenk å spille emulator på den der! Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Rart at det står "Android version: Gingerbread" Istedet for 2.3, som det gjør i andre Android-enheter? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ser alt for stor og tung ut for å ha i lommen. Hvorfor? blir jo som en X10 tenker jeg. Emulator på den må jo være himmelsk! Telefonen har også L og R knapp. Som sikkert kan fungere som kameraknapp også. En mye bedre artikkel for de som kan litt, her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) blir jo som en X10 tenker jeg. Det ser ut som den er mindre enn X10, men større enn X10 mini pro og til og med tjukkere enn den lille tjukkassen X10 mini pro. Endret 4. desember 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Synes dette ser spennende ut. Skeptisk til optisk joystick, men det blir sikkert bra! Hvis telefonen har bra ytelse og bra spill, så kan det jo faktisk bli gøy Er det slik at vi kan forvente at leddet mellom skjermen og "tastaturet" faktisk tåler en del? Er vant med veldig skrøpelige ledd på telefoner med slik formfaktor. Men igjen, den ser ut til å være tjukkere enn datamaskinen min, så de må jo ha plass til noen heftige henglser. Og et bra batteri Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvis denne kan kjøre psp spill så hadde jo det vært en genial telefon! Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Den ser forresten ganske tjukk ut. Heller tjukk som gjør den god å holde i og plass til funksjoner som bør være med i en bærbar spillmaskin, enn tynn. Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal ha alt så tynt som mulig. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvis denne kan kjøre psp spill så hadde jo det vært en genial telefon! Indeed. Noen som vet hvorvidt det er på ryktelisten? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ideen er jo knall, iallefall, kan helt klart vurdere den der som min neste fon. Tror imidlertid ikke den helt klarer å utfordre DS, med mindre den blir kraftig subsidiert. Kan ikke helt se for meg at de klarer å få den stort under 3k, og med om konkurrenten ligger en tusenlapp under og attpåtil yter bedre...ja, to stoler. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det største problemet må jo bli batterilevetiden. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nja, kan jo hende mye av tykkelsen er pga batteri? Hvem vet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vi vet fra tidligere "spilletelefoner" at dette er et vanskelig marked. For de av oss som husker Nokia N-Gade, var det liten tvil om at finnenes håp om suksess for deres kombinasjon av spillemaskin og telefon fort minsket kraftig. PlayStation har også en ripe i lakken med deres PSP GO, som heller ikke har blitt den braksuksessen som ble forespeilet. Selvsagt også grunnet mangelen på fysiske spill for sistnevnte. Blir spennende å se om denne blir nok en flopp, eller om de virkelig lykkes denne gang. Må ærlig innrømme at jeg har mine tvil, særs når vi vet hvor sterkt Apple står med iPhone/iPod/iPad hva angår spill og det mobile spillmarkedet. Tror denne må skille seg ut i positiv retning for å lykkes. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg