zaler Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Skal ha en ny vinter jakke/frakk. Den må se bra ut og være varm, gjerne si hva dere selv bruker i kulda Ikke mer enn 4000 kroner. Takk Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg bruker en peacoat, og sammen med en genser i ull/merino og en skjorte holder det ned til i hvert fall -15 grader. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 For all del, ikke bruk søkefunksjonen for å se i de 50 andre trådene med samme tema....................... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Peacoat, bobblejakke eller parkas. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Denne har jeg bestilt. Kjempekjekk, og inkludert frakt/toll blir det rett under 4000, i følge mine beregninger. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har brukt losjakke så langt. Har ikke frøset noe, i værste fall har jeg brukt en ullgenser under. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Finnes på Volt i svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå