mbergersen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei! Noen som vet hvordan mann kopierer apps til SD koret på X10 Mini Pro? Sånn jeg forsto så skulle jo det være en av de store tingene med 2.1? Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nei, det er først med 2.2 det er mulig. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 What!? Fillern og, det kan jeg vel se lenge etter kjenner jeg SE rett Litt surt å ikke kunne legge inn fler apps når man har 12gb med ledig lagringsplass mann ikke får brukt til noe som helst... Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kan hende den vanlige X10 får 2.2 andre kvartal neste år, kanskje mini/mini pro også får da? http://www.droidnytt.no/2010/12/sony-ericsson-gir-ut-android-2-2-froyo-til-x10-rykte/ Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Hm, en tyrkisk support ansatt har sagt at X10 kanskje får 2.2 om 8 måneder... kanskje 2013 på X10 Mini Pro da Tror ikke jeg krysser fingerne helt enda! Men takk for opplysningen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå