Gå til innhold

Reisedokument (Norwegian)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjapt og enkelt spørsmål: På Norwegian sine hjemmesider står det at man skal skrive ut reisedokumentene man får når man bestiller billett, og ta de med på reisen. Jeg er i utlandet og har ikke tilgang til skriver. Jeg går egentlig ut ifra at man bare kan skrive ned referansenummeret og så ordner det seg, men er det noen som kan bekrefte?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det kan du. Som regel trenger du ikke referansenr. i utlandet engang, det er som regel bare til å vise passet i skranken. Men hvis det er innsjekkingsautomater trenger du referansenr eller kortet som ble brukt til å bestille reisen. Men å skrive ut dokumentene er det ingen vits i, annet enn for å ha de som en evt. bekreftelse, men jeg har aldri fått bruk for de på mine 30+ Norwegian-turer.

Lenke til kommentar

Det går som regel greit med ref.nr (PNR), men det er alltids lurt å ha med reisedokumenter for å være på den sikre siden, spesielt ved reiser til utlandet.

Reisedokument er eneste gyldige bekreftelse på at du har betalt for billett.

På innenlandsreiser går det greit med PNR.

https://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/faq/reisedokumenter/jeg-har-ikke-mottatt-reisedokumenter-for-reisen-jeg-har-bestilt-hva-gjor-jeg/

På reiser til/fra Russland MÅ du ha med reisedokumentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...