Barrantes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann! Kjapt og enkelt spørsmål: På Norwegian sine hjemmesider står det at man skal skrive ut reisedokumentene man får når man bestiller billett, og ta de med på reisen. Jeg er i utlandet og har ikke tilgang til skriver. Jeg går egentlig ut ifra at man bare kan skrive ned referansenummeret og så ordner det seg, men er det noen som kan bekrefte? Takk! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, det kan du. Som regel trenger du ikke referansenr. i utlandet engang, det er som regel bare til å vise passet i skranken. Men hvis det er innsjekkingsautomater trenger du referansenr eller kortet som ble brukt til å bestille reisen. Men å skrive ut dokumentene er det ingen vits i, annet enn for å ha de som en evt. bekreftelse, men jeg har aldri fått bruk for de på mine 30+ Norwegian-turer. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I utlandet er det vanligst med insjekkingskranker for Norwegian flighter. Min erfaring er at skrankepersonellet heller vil se passet enn utskriften. I 90% av tilfellene har de ikke tatt en titt på utskriften engang. Lenke til kommentar
Barrantes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for raske svar! Det var det jeg trodde, så da gidder jeg ikke å stresse rundt for å finne en internett cafe Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Norwegian er ålreite på dette, bare ikke prøv det samme med Ryanair. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det går som regel greit med ref.nr (PNR), men det er alltids lurt å ha med reisedokumenter for å være på den sikre siden, spesielt ved reiser til utlandet. Reisedokument er eneste gyldige bekreftelse på at du har betalt for billett. På innenlandsreiser går det greit med PNR. https://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/faq/reisedokumenter/jeg-har-ikke-mottatt-reisedokumenter-for-reisen-jeg-har-bestilt-hva-gjor-jeg/ På reiser til/fra Russland MÅ du ha med reisedokumentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå