thomas_sannes Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hei! Jeg hentet min htc desire HD i forrige uke! genial telefon, men det er en ting som iriterer meg! Værvarslet virker å være totalt på bærtur; Jeg får syncet den og den viser riktige dager og tid, men temperaturen og varslet stemmer aldri! f.eks nå er det ca 11 minus ute, men mobilen sier det er 3 grader og regn Høy 8 pluss lav -5. Den viser riktig stedsnavn "Vinderen, norway" Noen andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja - problemet ligger hos vær dataleverandøren AccuWeather. Ikke hos HTC eller i telefonens software. Alle telefoner med vær widgets som henter data for enkelte plasser i Norge fra accuweather.com er rammet av samme "problem". Lenke til kommentar
thomas_sannes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Ja - problemet ligger hos vær dataleverandøren AccuWeather. Ikke hos HTC eller i telefonens software. Alle telefoner med vær widgets som henter data for enkelte plasser i Norge fra accuweather.com er rammet av samme "problem". Bra det ikke bare var meg, aner ikke hvor mange ganger jeg har resatt og styra med den telefonen nå. Været er viktig for meg Hvor lenge har det vært sånn? noen som vet om de jobber med saken?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har vært feil for Oslo i flere dager nå. Du kan sjekke web adressen til Accuweather for Oslo,Norway http://www.accuweather.com/no/no/oslo/oslo/quick-look.aspx?cityID=254946 Så lenge det står + grader under "nåværende forhold" ( i øyeblikket +4° ) Har man samme "feilaktige" data på telefonens vær widget. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja - problemet ligger hos vær dataleverandøren AccuWeather. Ikke hos HTC eller i telefonens software. Alle telefoner med vær widgets som henter data for enkelte plasser i Norge fra accuweather.com er rammet av samme "problem". Bra det ikke bare var meg, aner ikke hvor mange ganger jeg har resatt og styra med den telefonen nå. Været er viktig for meg Hvor lenge har det vært sånn? noen som vet om de jobber med saken?? Last ned Yr.no sin værvarsler, du mister animasjonene, men værvarslet blir korrekt..synes faktisk selve værwidgeten er også bedre ikke den med klokka..men den uten. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er vel accuweather klimapanelet ipcc bruker og Lenke til kommentar
thomas_sannes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Har vært feil for Oslo i flere dager nå. Du kan sjekke web adressen til Accuweather for Oslo,Norway http://www.accuweather.com/no/no/oslo/oslo/quick-look.aspx?cityID=254946 Så lenge det står + grader under "nåværende forhold" ( i øyeblikket +4° ) Har man samme "feilaktige" data på telefonens vær widget. Jeg fikk et svar fra Accuweather support nå: hehe, typisk amerikansk generelt svada... de har ikke lest det jeg spurte om engang. Hello, Thank you for using AccuWeather.com! Although our forecasts are for tens of thousands of unique points, we rely on the National Weather Service for Current Condition reports. Each city is related to the nearest (in mileage) official NWS reporting station, or an estimation of what is going on between them, and these only come in once per hour. For some locations, especially in the West, this can lead to a current data report that is not directly in your backyard, but where the weather at that moment is different. Endret 4. desember 2010 av thomas_sannes Lenke til kommentar
thomas_sannes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Ja - problemet ligger hos vær dataleverandøren AccuWeather. Ikke hos HTC eller i telefonens software. Alle telefoner med vær widgets som henter data for enkelte plasser i Norge fra accuweather.com er rammet av samme "problem". Bra det ikke bare var meg, aner ikke hvor mange ganger jeg har resatt og styra med den telefonen nå. Været er viktig for meg Hvor lenge har det vært sånn? noen som vet om de jobber med saken?? Ja,den var ikke så ille den Last ned Yr.no sin værvarsler, du mister animasjonene, men værvarslet blir korrekt..synes faktisk selve værwidgeten er også bedre ikke den med klokka..men den uten. Lenke til kommentar
thomas_sannes Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Sendte svar: Hello, I know all that... but if you know where Norway located you have to understand that there is no rain and 5+ here in the winter There is at least 1-2 months ago we have that temperatures over here. There is a lot of Norwegian forums that complains about accuweather services at the moment, mainly due to all the widgets around that shows wrong weather. Now your page displays that it is +3 Celsius and rain in Oslo, Norway. But it is -15C and fog. That’s REALY way off. And believe me there is no place in Norway that is that "warm" now, and it hasn’t been for days/weeks. There is something wrong dude Endret 4. desember 2010 av thomas_sannes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå