Gå til innhold

hvordan fjerne Antivirus 2010

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Jeg har prøvd å bruke manuelle operasjoner beskrevet på diverse nettsider, men funker ikke, eller så har ikke dataen min filene det vises til. har også prøvd malwarebyte's anit-malware, som mange ser ut til å anbefale, men det fungerer heller ikke..

Alle tips tas i mot med stor takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

Last ned alle programmene som står i veiledningen (linket øverst i signaturen min). Hvis du ikke kan laste de ned så bruker du en annen data og overfører de med en minnepenn etter du har gjort det neste skrittet.

Start dataen i sikkerhetsmodus (trykk F8 under oppstart) og overfør alle programmene og kjør dem.

~ Submit :xmas:

Lenke til kommentar

takk for forslag igjen. Imidlertid får jeg ikke startet pc-en i safe mode. Trykker f8, og velger safe mode (har prøvd alle safe mode-alternativene), men etter å ha lastet en stund restarter maskina og vanlig mode lastes inn.

Noen ide om hva som kan være feil?

Lenke til kommentar

Det er mange metoder å fjerne falske anti-virus, som antivirus 2010.

Du prøvde å avinstallere via progammer i kontrollpanel, programmet går muligens under et alis, kanskje later som den går under et Windows-navn.

Også restart i safe-mode, for et smart nok virus, er det mulig å kødde med selve kjerne-systemene i Windows, prøv en tilbakestilling om du har.

malwarebytes er ofte løsningen, ta en titt på denne:

Om ikke noe virker, ta en kopi av dine filer (på OS-disken), og reinstaller windows.

Endret av Grambo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...