kristofo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som vet? Jeg har prøvd å bruke manuelle operasjoner beskrevet på diverse nettsider, men funker ikke, eller så har ikke dataen min filene det vises til. har også prøvd malwarebyte's anit-malware, som mange ser ut til å anbefale, men det fungerer heller ikke.. Alle tips tas i mot med stor takk Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Start opp i Safe Mode (trykk F8 mens PCen starter opp), og slett. Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 hei, takk for svar, men hva skal jeg slette? Finner ingen filnavn eller mapper som ser ut til å høre til antivirsu2010... Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) last ned mbam og kjør, istedet. http://www.malwarebytes.org/mbam.php Skal fjerne dette (og mye mer) uten problemer. Endret 4. desember 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 hei, takk igjen for tips, men som jeg skrev i den første meldingen så har jeg prøvd mbam allerede uten hell... Noen flere forslag? Alt tas imot med takk fremdeles Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei Last ned alle programmene som står i veiledningen (linket øverst i signaturen min). Hvis du ikke kan laste de ned så bruker du en annen data og overfører de med en minnepenn etter du har gjort det neste skrittet. Start dataen i sikkerhetsmodus (trykk F8 under oppstart) og overfør alle programmene og kjør dem. ~ Submit Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 takk for forslag igjen. Imidlertid får jeg ikke startet pc-en i safe mode. Trykker f8, og velger safe mode (har prøvd alle safe mode-alternativene), men etter å ha lastet en stund restarter maskina og vanlig mode lastes inn. Noen ide om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Det er mange metoder å fjerne falske anti-virus, som antivirus 2010. Du prøvde å avinstallere via progammer i kontrollpanel, programmet går muligens under et alis, kanskje later som den går under et Windows-navn. Også restart i safe-mode, for et smart nok virus, er det mulig å kødde med selve kjerne-systemene i Windows, prøv en tilbakestilling om du har. malwarebytes er ofte løsningen, ta en titt på denne: Om ikke noe virker, ta en kopi av dine filer (på OS-disken), og reinstaller windows. Endret 4. desember 2010 av Grambo Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 hei, det er et falskt antivirus. Er visst ganske ille, etter hva jeg har fått inntrykk av etter å ha lest rundt.. Prøver derfor å kvitte meg med det. Skal se om jeg kan gjøre en systemtilbakestilling Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har bare hørt om det selv, men som utplassert i skolens IKT-verksted, kommer jeg over mye rart, en elev kom med noe som lignet på dette, men jobben var ikke min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå