Inaktivbruker_110531 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hvordan kan jeg legge på meg fortest mulig ( er bare 15 da så må ikke være noe dyrt) har prøvd en stund, men klarer det ikke.. ( og ja, jeg snakker ikke om muskler men fett) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 spis mer beveg deg mindre Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Som Stich_it sa: Spis mer enn kroppen har behov for. Da lagrer den denne energien som fett. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 hvor mye trener en 15 åring som energi da? og noe tips til hva som er høyere enn dette? må iallefall gå 3km vær dag fra skolen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 hva med å google det? en gjennsomnittlig voksen mann trenger 2500kalorier per dag vis jeg husker riktig. men dette er selvfølgelig avhengig av aktivitets nivå. det er jo ikke værre en at du finner deg en sånn kalkulator på nettet bergent på de som slanker seg, så taster du inn hvor mye aktivitet du har og så regner den ut hvor mye du i teorien forbrenner. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke sikker på det, men tipper 2000 kcal. Bare spis deg stappa mett hver gang du spiser Og bruk H-melk og andre fettrike produkter til å skylde ned maten. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gjær som far min, spis graut! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det holder nå. Trådstarter har statet flere slike tråder før. Det trengs ikke flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg